/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Kære gruppe, hvad gør vi når vi ikke kan~
Fra : skingur
Vist : 515 gange
1 point
Dato : 12-03-03 22:27

hej alle i gruppen...hva pokker gør vi så nu? Bruger "stil et spørgsmål" til at føre tråde i eller hvad synes I? Jeg savner alle mine kandu-popups, der plejer at komme når jeg arbejder v. computeren....
Kh en trist Christina, der hele dagen har forsøgt at skrive på usenet og har et telefonnummer til hende der mangler et hundehus....

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 12-03-03 22:43

Hvad hvis du klikker på "skriv til nyhedsbruger" oppe over brugerens navn?

Det kunne jeg godt (jeg trykkede dog ikke på send)

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 12-03-03 22:49

Hej!
Jeg kan berolige dig med at dine indlæg ER kommet igennem på usenet. Flere af dem TO gange.

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-03-03 22:59

jeg er muligvis snotdum, men jeg aner ikke hvor i alverden jeg skal lede efter mine indlæg! Har surfet lidt på nettet og kan ikke finde ud af at sætte min mailkonto op som nyhedsserver for at modtage indlæg fra usenet. Det vil sige, at jeg har sendt en trilliard indlæg, som jeg ikke aner hvor er, eller om de overhovedet ligger i den gruppe, de skal 8hund, kat osv!) jeg føler mig ultra håbløs....

Accepteret svar
Fra : Smat

Modtaget 1 point
Dato : 13-03-03 20:17

Hej.
Jeg havde for ikke længe siden næsten samme problem, men på http://www.usenet.dk blev jeg guidet igennem. Med lidt tålmodighed hjalp det. Har du forsøgt det?
Ellers kan du jo prøve og så skrive igen hvis det ikke lykkes.

MVH
Margrethe

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 17-03-03 23:58

Tak for svaret Smat. beklager at det kun var 1 point....nu glæder jeg mig bare til der kommer en masse andre besvarede spørgsmål, så man ikke lægger mærke til mit tåbelige indlæg!!!
Christina