/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Stikkelsbær marmelade.
Fra : vedikkealt
Vist : 839 gange
100 point
Dato : 23-08-08 22:06

eller syltetøj.

Er der nogen derude der ved om det stadig findes i nogle butikker.

Her hvor jeg handler er det ikke muligt at finde det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-08 22:16

Der er da nogle forretninger, når jeg søger på google, så mon ikke du skal finde en delikatesseforretning... evt. selv gå ombord i projektet

http://www.google.dk/search?hl=da&q=stikkelsb%C3%A6rmarmelade&meta=

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 23-08-08 22:24

Du kan købe det her - iøvrigt en rigtig god net butik

http://www.torvet.dk/products/productinfo.aspx?ProductID=10705&MenuItemID=52

Kommentar
Fra : constancef

Dato : 23-08-08 22:29

hejsa vedikkealt
prøv denne der bliver fremstillet mamelader og syltetøjer på nogle af disse plantager, skælskør ved jeg positivt er supergod.

http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?PartnerID=GoogleAdwords&compTrade=frugtplantage¨

mange hilsner og velbekomme
constancef

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 24-08-08 10:11

# Nordsted1

google - google - google....

Jeg bruger da også selv google....

Men det første jeg tænker når jeg spekulerer over ET eller andet er Kandu og ikke google.

For der er jo meget mere liv her på Kandu end på google, mange gode og engagerede mennesker der gerne vil dele deres erfaringer med andre...også hvor en given ting måtte være god og købe...anbefalinger af Netbutikker og meget andet.

Så jeg føler at jeg bliver klogere her på Kandu end på google...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-08 10:17

At jeg lagde linket til google, var for at vise at der var flere forretninger at vælge imellem

bl.a den forretning som HelleBirgitte henviser til.

Men jeg synets da også Kandu er hyggelig... og bestemt ikke fordummende, jeg har efterhånden en halv km links i foretrukne, som jeg har fået her fra kandu og som flittigt bliver brugt

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 24-08-08 10:24

# Nordsted1

Det var da heller ikke for "at komme efter dig".. at jeg skrev det.

Og slet ikke nu VI snart har fødselsdag...

Jeg synes bestemt det er godt at der bliver "smidt et link" det forklarer jo ofte det man lige ved eller mener.

God fortryllende søndag til dig.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 16-09-08 13:32

Tak for svaret HelleBirgitte.

Jeg har desværre ikke fået købt noget der endnu...men det kommer...skal lige først have "hold i min datter" da hun også gerne vil have bestilt et par ting med.

Hilsen vedikkealt