/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express virker ikke ??
Fra : anjyme
Vist : 1421 gange
300 point
Dato : 23-08-08 16:36

Hej.

Jeg har lige installeret Servicepack 3 til WinXP Home Edition, men nu kan jeg ikke bruge min Outlook Express mere. - mine kontaktpersoner er også væk.

Er der nogen der ved noget om dette ???

mvh. anjyme

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 16:47

Citat
men nu kan jeg ikke bruge min Outlook Express mere.

det er jo i word, indstaler igen

Citat
mine kontaktpersoner er også væk.

ligger i en gemt outlook i måske dokumenter. Når en ny er lagt ind så Impoter og så skulle du ha dem igen

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 16:53

Hej dr_dem

Hvad mener du med at det er i word ?? Det er ikke Outlook fra officepakke

Mvh. anjyme

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 23-08-08 16:53

Ja, den skulle være gog nok som Dr- dem siger - ellers kan du da prøve et klikke på f9

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 16:55

Jamen hvad mener I med Word ?????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 16:55

Jo den ligger i office

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 16:56

Det et Outlook Express og ikke Microsoft Outlook !!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 16:56

Word office

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 16:57

Outlook Express har ikke noget med officepakken at gøre !!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 17:00

Citat
Outlook Express har ikke noget med officepakken at gøre !!!

Nej den er bedre, Har du Word Office i din computer?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 17:07

Den kan hedde Microsoft Word eller Microsorft Office Word 2003

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 17:12

Citat
Outlook Express
Følger med XP og alt hvad der er under den

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-08-08 17:12

Prøv at gå ind i Start - Søg - i feltet skriver du: .wab - tryk på Søg, finder du dem der så gem dem på skrivebordet - importer dem derefter over i adressekartotekt.

Prøv at gå ind i Funktioner - Konti - klik på Standard - Egenskaber - fanebladet Servere, se der efter om der står en 12 cifret kode og at ind- og udgående post står korrekt.

Clou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-08-08 17:13

Du vrøvler dr_dem , anjyme prøv at klikke på Denne computer og åbne C drevet, åben også Programmer og rul ned til mappen Outlook Express, hvad er der i den mappe ?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 17:18

Der skulle meget gerne være wab address Book

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 18:14

Hej o.v.n.

Ja det er der, men Outlook virker jo ikke, så jeg prøvede at klikke på Setup, men den virker heller ikke ....

Mvh. Jytte

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-08-08 18:18

Forsøg med at dobbelt klikke på programmet msimn, den der har ikon som Outlook Ekspress, kan du ikke åbne den ?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 18:20

Når du klikker på start og så Alle programmer er der så noget oppe i rækken der hedder Outlook Ekspress????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-08 18:22

hent denne fil:
http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/OE6.exe

Når filen er hentet skal du genstarte Windows. Undlad at starte Outlook Express

Dobbeltklik på det programfix du netop har hentet

Klik på Start i den lille programboks der kommer frem

Vent et kort øjeblik mens programmet overskriver de defekte systemfiler i OE med de nye - når det er overstået genstarter du maskinen igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-08-08 18:23

Sikkert ikke dr_dem, der er sket noget ubestemmelig da service pakken kom på

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-08-08 18:24

Har du en Windows cd? Hvis du har så sæt den i drevet og tryk derefter på reparer windows - det gjorde jeg da jeg havde installeret service pack3 på min XP maskine, så virkede det hele igen, for mit vedkommende!

Clou

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 18:40

Kan jeg hente Outlook 6 nogen steder og geninstallere uden at skulle reparere windows ?
Jeg kunne ikke finde den på Microsofts side.

Jeg har haft store problemer med de forb....... servicepakker hver gang !!!

Mvh. anjyme

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-08-08 18:43

Jeg ville nok lige prøve det som Miritdk henviser til.
http://www.kandu.dk/spg125433.aspx#1427177

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-08-08 18:44

Det kan du med linket fra Miritdk, gør så som Miritdk skriver, det virker muligvis, kunne du ikke finde msimn programmet ?

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 18:46

...og ja ... Outlook ligger i programmer
...og ja... jeg kan godt åbne programmet msimn, men jeg får bare en fejlmeddelelese, når jeg kommer ind.

Jeg har lige prøvet det med TDC, men jeg prøver lige igen .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-08-08 18:53

En mulighed mere, prøv at klikke på Start og på Alle programmer, helt oppe foroven klikker du på Angiv program adgang og standarder, tjek lige om der er adgang til Outlook Express der, der skal være markering i Aktiver adgang til dette progrram, ud for Outlook Express, ellers sæt markering og klik på OK, måske du skulle forsøge at sætte prikken i Microsoft Windows og klikke på OK

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 18:55

Hej.

Svar til flere:

Jo Outlook ligger i Start og programmer
jo, jeg kunne godt åbne msimn programmet, men får samme fejlmeddelelse
jeg har prøvet det med TDC, men ingen ændring

Fejlmeddelelsen som popper op uanset, hvor i Outlook jeg klikker :

" Der opstod eb fejl under forsøg på at indlæse meddelelsen.

Der opstpd en fejl "

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 19:01

Til O.V.N.

Det hjalp heller ikke.
Jeg må nok opgive .......

Mvh. anjyme

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-08-08 19:03

Altså du kan godt åbne Outlook Ekspress men du kan ikke hente meddelelser ? Er det korrekt ? Så er det i din konto du skal rette fejlen

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 19:17

Jeg kan hente meddelelser, men kan ikke oprette dem og jeg kan ikke importere mit adr. kartotek

Kommentar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 19:18

ps. jeg får lige set, at jeg kun kan modtage meddelelser, men jeg kan heller ikke åbne dem

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 23-08-08 19:24

Et sidste forslag fra mig, jeg ved virkelig ikke hvad der er gået galt, hos mig kører Outlook Express uden problemer også efter Service Pack 3
Gå til tliføj og fjern programmer, af installer Servise Pack 3 bare for at se om det hjælper, du kan så senere forsøge at installere den igen, den er ikke livsnødvendig

Godkendelse af svar
Fra : anjyme

Dato : 23-08-08 19:28

Til O.V.N.

Ja, det er nok det jeg må prøve...tak for hjælpen og tak til alle Jer andre der har gjort en indsats.

Fortsat god aften

Venlig hilsen
Anjyme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-08 19:29

hvis du kan modtage men ikke sende tyder det mere på at din opsætning ikke er korrekt mere

hvilken udbyder har du ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-08 19:31

og så lige - dit adresse kartotek - du mener vel ikke at det ikke er synligt - ? for i så fald skal du lige ind - vis - layout - tilpas værktøjslinje (blot en tanke)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-08 19:32

nå ok - jamen så behøver ingen jo tænke mere over det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-08-08 23:39

Selv tak, måske burde du have ventet med at acceptere indtil problemet var løst