/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Motivationsfaktorer
Fra : joker
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 23-08-08 16:07

Hejsa

Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en top 10 over motivationsfaktorer i jobbet. Jeg har set listen på et tidspunkt, men har ikke haft held mede at finde den igen...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-08 16:15

Er det sådan noget

Motivationsfaktorer
I overskrifter har vi erfaring med disse motivationsfaktorer:

Ledelsens fokus, opbakning og opmærksomhed
Forståelse for behov og formål
Klar og ambitiøs vision (ny platform)
Klar udmelding om arbejdspladser
Belønningsstruktur der er tilpasset Lean (evt. ændring af belønningssystem)
Dialog overordnet og i hverdagen
Respekt for arbejdspladsen
Indflydelse, mening og ejerskab
Realistiske ambitioner

http://leanforum.wordpress.com/2007/03/14/motivationsfaktorer-ved-implementering-af-lean/

Kommentar
Fra : Nordsted1