/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Bliss - Lost Soul ( Ø-råd )
Fra : octopussy
Vist : 2894 gange
200 point
Dato : 23-08-08 15:48

Hvem kan skaffe mig denne sang???

De bruger den til Ø-råd i Robinson Ekspeditionen, samt i håndbold til straffekast osv. ...

Den er umulig at støve op, kan dog høre den på youtube, men vil gerne have den som fri mp3 download....

Den findes vidst også i et remix....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-08 15:58

Citat
kan dog høre den på youtube

Så er det da bare at optage den

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 23-08-08 16:00

Du kan hente musikken med dette program, som ændrer fra video til mps3

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-08 16:00
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-08-08 16:02

Og hente denne codec pakke, husk det skal være latest version

http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-08 16:03
Kommentar
Fra : octopussy

Dato : 23-08-08 17:14

Er der ik nogen som har den liggende og kan sende den, uden de store komplikationer????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-08 17:16

Du kan sgu da bare downloade den....

Hvorfor skulle vi downloade den for at "sende" den til dig

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 24-08-08 13:48

Hej.
Jeg har sangen.
smid du blot en adr.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-08 13:51

coincident.... det tilbud kom jeg med allerede igår, men har ikke hørt en lyd siden

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 24-08-08 13:56

ok
kunne jeg ikke se

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 24-08-08 17:37

jeg har sangen på mp3, og det er ikke optaget fra youtube, men i rigtig kvalitet. Skal jeg sende den til dig? Hvis du skriver din mail i en privatbesked

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-08-08 17:43

Kvaliteten på youtube, er nu også rigtig god

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 24-08-08 17:47

arh man kan sagtens høre forskel hvis du samligner. Sådan er det med alle videoer på youtube og sange på myspace. Lydkvaliteten bliver reduceret når sangene bliver uploadet for at få det til at fylde mindre. Du skal andre steder på nettet for at finde sange i 100 % go kvalitet som kan høres frit og gratis og dermed også kan optages.

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 09-09-08 10:40

nå... bliver det til noget octopussy ???

Godkendelse af svar
Fra : octopussy

Dato : 10-09-08 23:40

Tak for svaret Nordsted1.