/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Billeder og dokumenter
Fra : Kbp123
Vist : 371 gange
50 point
Dato : 23-08-08 13:59

Når jeg sætter billeder ind optræder de også dokumenter, hvordan undgås det.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-08-08 14:03

Sætter billeder ind i hvad? Prøv at forklar det lidt bedre.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 23-08-08 14:15

Billeder sætter man normalt ind i en mappe for sig.
De kan dog også sættes ind i og åbnes som et dokument, men det skulle de ikke gøre automatisk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-08 14:17

Dokumenter indeholder mere eller mindre alt hvad du gemmer på komputeren...

Dette er lavet for at du nemmere kan finde dine ting....

Men det kommer lidt an på HVAD det er for programmer du bruger..

De fleste kan sættes op til HVOR de skal gemme...

Som standard er dette ofte Dokumenter/billeder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-08-08 14:27

Spørgsmålet kræver lidt uddybning, ellers kan vi bare gætte

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-08-08 14:28

Hvis du gerne vil have vist billederne i den mappe hvor du lægger dem så:
Læg billederne ind i mappen
Klik oppe på visninger (den lille blå firkant) og vælg store ikoner
Nu kan alle billerderne ses.

Hvis det var det du ville.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-08-08 14:39

Mappen billeder ligger under dokumenter

Kommentar
Fra : Kbp123

Dato : 23-08-08 14:42

Tak for svarene ang. billeder og dok.
Sagen er den, at nårjeg lægger billeder ind i en mappe under billedopgaver, så optræder de også i dok. Dette kan undgås med et flueben af eller på, men jeg kan bare ikke huske det.
Hilsen kbp 123

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 14:50

Jerg siger?????????????????????????

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 23-08-08 19:41

Er det når du tømmer din digetal kort med billeder, at den spreder billederne forskellige steder i dokumenter.Hvis det er tilfældet, så skal du huske.Mappen dokumenter/undermap billeder. I denne mappe laver du en mappe til de billeder du vil kopier ind på computeren. Sådan gør jeg på XP