/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
hjælp! får hele tiden reklamer
Fra : nemifan
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 23-08-08 10:47

hej alle sammen! nogen gange når jeg er på nettet popper der ligepludseligt reklamer om en anden hjemme side op som jeg aldrig har været inde på. feks. darcobit, dragonfable, seafight og alle muglige irriterende computer spil. jeg har aldrig været inde på de hjemmesider og jeg aner ikke hvornår det begyndte. men på de andre brugere på computeren sker det ikke! de kommer for det meste med det samme men også nogen gange hvor jeg har været på den samme side i noget tid.
jeg aner ikke hvordan eller om jeg overhovedet KAN fjerne det, men det er et stort problem da jeg har en gammel computer og den ikke kan tåle at have for mange hjemmesider åbne.
vær sød at hjælpe mig det er en plage!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-08 10:53

Besøg www.malwarecheck.dk

De skal nok få det væk....

Du hat "klikket" på et eller andet, du IKKE skulle have klikket på....

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 23-08-08 11:00

Gaa ind paa www.malwarecheck.dk og opret dig i deres RunScanner Forum. Det er gratis og de kan med garanti hjaelpe dig. Dog kan der godt gaa op til en dags tid foer du faar svar.

Endvidere kan du downloade den grastis version af SuperAntiSpyware. Du skal koere fuld scanning, naar du bliver spurgt om det. Det kan godt tage et stykke tid. Har set det kan tage op til 3 timer, hvis harddisken er naesten fuld og at der ikke har vaeret skannet ordentligt et stykke tid. Fjern alt det den finder. Du skal sandsynligvis genstarte computer efter skanningen, men den goer selv opmaerksom paa det. Efter genstart saa husk at "exite" programmet fra tray-baren (nede i hoejre hjoerne), da den gratis version ikke har real-time beskyttelse.

Det kan sikkert afhjaelpe problemmet, men for din egen skyld saa goer brug af Malwarecheck.

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 23-08-08 11:01

Glemte linket til SuperAntiSpyware

www.superantispyware.com

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 23-08-08 12:41

Download Firefox eller Opera og brug dem som browser i stedet og så kør lige en gang med en opdateret omgang Superantispywarefri.

Har selv haft problemet i min Explorer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-08 12:49

opret dig gratis på malwarecheck og læg dit spørgsmål i kategorien runscanner forum så får du hjælp

http://www.malwarecheck.dk/forum/

er du lidt nervøs så tag det roligt du bliver "holdt i hånden" gennem hele forløbet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-08 12:49

ps.. du vil bagefter få hjælp til en bedre måde at sikre dig på hvis du ønsker det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-08-08 16:17

Husk lige at slette cookies og Temp. Internetfiles.

Annuller spørgsmålet
Fra : nemifan

Dato : 19-09-08 11:49

:)