/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
astro van
Fra : KennethD01
Vist : 594 gange
73 point
Dato : 23-08-08 02:06

jeg tænkte på om man kan få en undervogn til en astro som virker som på en lastbil så man kan veje hvormeget læs man har på.......

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 23-08-08 09:08

Det kan du uden tviv, det er blot er spørgsmål om prisen

Men det nemmeste ville nok være at lægge vejeceller ind i bunden og lave en bund over igen... men HVORFOR?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-08 09:09

Siden hvornår er det blevet opfundet til lastbiler

Normalvis køres en lastbil på en vægt for at finde ud af hvor meget der er læsset på den (ved diverse kontroller) eller også fremgår det af fragtpapirerne hvor meget godset vejer.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 23-08-08 09:17

Hva'eee DOVA.....

Det er dælme maaaaaange år siden det bleve lavet første gang.... Det findes også til gravemaskiner og læsse maskiner( gummeged med vidre)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-08 09:26

Citat
Det er dælme maaaaaange år siden det bleve lavet første gang.... Det findes også til gravemaskiner og læsse maskiner( gummeged med vidre)

Nu har jeg ret meget med lastbiler at gøre......og det har jeg alligevel ALDRIG hørt om.......men du skriver gravemaskiner og læssemaskiner......måske det er sådan noget Entreprenør/grus/sand/jord-ting

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 23-08-08 09:29

Dova...

NEj det vil jeg ikke mene.... Svigerfar har det da i hans fragtbil.... Så det er hvis til alle som har brug for at kende vægten..

Kommentar
Fra : KennethD01

Dato : 23-08-08 20:11

jeg kender en som har det i sin lastbil men det var monteret da han købte den.... så jeg ved at man kan få det til lastbiler men håber man kan få det til astro van...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 73 point
Dato : 23-08-08 20:41
Godkendelse af svar
Fra : KennethD01

Dato : 30-08-08 15:14

Tak for svaret refi.