/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Billigere fladskærms rengøring
Fra : vedikkealt
Vist : 698 gange
100 point
Dato : 22-08-08 19:00

Jeg købte for en tid siden en fin AM skærm rens...flot med fin svanp og en - synes jeg lille spreyflaske...og nå ja lige til 99 kr.

Virker - det gør det...

Men det fordamper også...så nu opholder det sig i køleskabet.

Hvad bruger i der virker og giver en finer rengjort skærm - uden "streger" og andet generende.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-08-08 19:06

lunkent vand på blød klud og blødt viskestykke til at "polere" med - nul striber osv

Accepteret svar
Fra : BarkeBillen

Modtaget 110 point
Dato : 22-08-08 19:11

ganske alm brillerens,billigt og ganske fortræffeligt,,,ingen striber og ingen pudsen efter

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-08-08 19:13

Normalt en blød og fnugfri klud, da det oftest kun er støv som skal holdes borte.
Ellers bruger jeg de fugtige brille servietter, som kan købes i "superen".

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-08-08 20:00

Det samme som miritdk bare med servietter(lommetørklæder) 20 pak med 10 stk i hver for en tyver i netto,til to års forbrug

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-08-08 00:32

Microfiberklud og sprinklervædske

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 23-08-08 23:32

fnugfri klud og ajax ruderens

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 19-10-08 22:34

Tak for svaret BarkeBillen.

Og det virker .... og så bruger jeg den dyre spreyflaske fra AM og så køre det bare.

Hilsen vedikkealt