/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
jeg kan ikke skrive nyheder eller kommen~
Fra : skingur
Vist : 732 gange
10 point
Dato : 12-03-03 19:25

Jeg kan ikke skrive nyheder eller kommentarer (hverken i hunde, heste eller katte). Tilsyneladende er der heller ikke andre der kan, der er ikke kommet nogle siden igår. Jeg kan godt besvare direkte spørgsmål (dem med point), men altså ikke nyheder/usenet spørgsmål. Hvorfor???

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 10 point
Dato : 12-03-03 22:09

Det har den logiske forklaring at det ikke mere er muligt at sende indlæg til usenet.
Kandu kører nu alt "inden for egne døre". Det skyldes at der var mange klager fra usenet-brugere fordi Kandu-brugere ofte ikke overholdt usenet-etiketten.

Det kan du se mere om på:
http://www.kandu.dk/dk/tip/2851

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-03-03 22:14

tusind tak....og du må gerne få de 20 point, men hvordan?

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 12-03-03 22:23

Hej!
Du kan da nøjes med 10
Klik på "accepter kommentar som svar"

Hvis du gerne vil deltage i debatter på usenet - findes der forklaringer rundt omkring på netttet på, hvordan du sætter din newsreader (mailprogram) op.

Jeg kan kun sige - prøv det - du bliver ikke skuffet.

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-03-03 22:29

tak jannie..øh, har lige prøvet "skriv nyhedsbrev"...hvor mon det så er endt?

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 12-03-03 22:30

Tak for svaret jkrjk2.

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 12-03-03 23:13

Hej Skingur

Dette passer bestemt ikke, du kan sagtens sende indlæg til usenet gennem kandu.dk, du skal bare trykke på "Skriv til nyhedsbruger" som står lige over hvert indlæg.

Gandalf

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 12-03-03 23:16

Citat
har lige prøvet "skriv nyhedsbrev"...hvor mon det så er endt?

Det ender ude i nyhedsgrupperne, men der er altid forsinkelse på den slags, og det kan tage op til ½ time før dit indlæg viser sig derude.

Gandalf

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-03-03 01:44

Tak Gandalf (det hedder min hund også .... )