/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
mine abonneringer
Fra : fjordglimt
Vist : 519 gange
20 point
Dato : 12-03-03 18:34

hej kandu.dk
jeg vil gerne spørge om mine abonneringer om jeg kan få slettet nogle af dem jeg har og så få ført nogle andre ind, jeg har prøvet at gøre det en gang men det resulterede i at jeg får på min email beskeder sendt 2 gange og det er lidt træls. På forhånd tak. Med venlig hilsen fjordglimt.

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 12-03-03 18:40

Hej!
Prøv at maile dem - de læser deres mails.
Jeg mailede i dag at det var irriterende at der kommer alle mulige underlige spørgsmål her i gruppen (som intet havde med denne gruppe at gøre) -
og vupti er kontaktsiden lavet om.

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-03-03 21:32

Det må og kan Du selv gøre.

Ude til venstre under brugerservice går Du ned på: "Dine abonneringer" og klikker. Så kommer Du ind til oversigten over alle emner, hvor Du selv kan fjerne eller tilføje flueben.
mvh rfou

Accepteret svar
Fra : jkrjk2

Modtaget 20 point
Dato : 12-03-03 22:00

rfou det er jo det fjordglimt HAR gjort - uden at det virkede.

Men fjordglimt prøv at fjerne ALLE dine aboneringer og gem dine valg. Derefter kan du du vælge dem iden. Måske virker det.

Hilsen Jeannie Kristensen

Godkendelse af svar
Fra : fjordglimt

Dato : 19-04-03 19:35

Tak for svaret jkrjk2.