/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opstart fra Brugerkonti
Fra : klanger
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 21-08-08 13:16

Har prøvet at løse en vendindes problem...med hendes computer...!

Har ikke selv kunne løse det, så....hjælp tak!

PC'en har to brugerkonti og lige meget hvilken jeg vil starte Windows XP op i, popper den MEGET kortvarigt op, som om den får kontakt, men skriver næsten i samme sekund at "den" gemmer indstilligerne og så logger den af...???? Og går igen bare tilbage til Brugerkonti siden.

Har prøvet, at rette den med en WinXP af min egen, (hun har desværre ikke nogen XP CD) men heller ikke det lykkedes.

Nogen der har et forslag til en rettelse af problemet?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 13:18

SLET alle brugerkonti....

Opret derefter de nødvændige igen...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-08-08 13:19

Kan i komme i de forskellige bruger konti fra fejlsikret tilstand ?

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 21-08-08 18:53

Citat
SLET alle brugerkonti....

Dette har jeg lidt svært ved, at se man kan når man ikke kan komme videre in i systemet!

Citat
Kan i komme i de forskellige bruger konti fra fejlsikret tilstand ?

Ja, jeg mener at have prøvet de "sædvanlige" problemløsninger, men...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 19:41

Hvis du kan komme i dem i fejlsikret kan du også slette dem.....

Der behøver KUN at være en "admin".....

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 21-08-08 20:04

Ja men jeg kan jo ikke komme ind i fejlsikret tilstand...heller..!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 20:48

Det har du lige sagt JA til

Annuller spørgsmålet
Fra : klanger

Dato : 13-09-08 17:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål