/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Bogense sæben - cellulitis
Fra : heleneh
Vist : 1380 gange
40 point
Dato : 21-08-08 12:36

--------------------------------------------------------------------------------
hej allesammen!!!

Angående Bogense sæben som der før har været kommenteret!!
Jeg har selv prøvet det da jeg gerne ville tabe mig og det virker!!
men så husk lige når i skriver det ikke virker...............INTET KOMMER AF SIG SELV!!......at tabe sig og fjerne appelsinhuden kræver et hårdt slid!!!
Så hvis i er indstillede på det og ikke forventer at appelsinhuden forsvinder sådan vupti med den sæbe alene så kommer i langt!!
Så vidt jeg husker står der også at den skal bruge i kombination med motion!!....i indlægssedlen

Det gjorde jeg....hård fysisk step-træning kombineret med træning af baller mave og lår kunne jeg VIRKELIG se resultater..........både i form af et vægttab.....jeg blev strammet op.....OG appelsinhuden blev MEGET reduceret.......jeg har aldrig følt mig så godt tilpas før!!!....kombinationen af at sæben sætter gang i blodomløbet og cirkulationen i vævet og motionen der gør det samme............ja så er det jo logisk at det giver dobbelteffekt......ikke???....for ikke at glemme fedtforbrændingen

TRO mig..........det virker hvis i selv gider gøre noget for det og kombinerer det med motion der forbrænder fedt!!!

Hilsen Helene

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 12:52

Citat
TRO mig

Super reklame....

Næsten som i ugebladene...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-08-08 13:21

Citat
Så vidt jeg husker står der også at den skal bruge i kombination med motion!!....i indlægssedlen

Det gjorde jeg....hård fysisk step-træning kombineret med træning af baller mave og lår kunne jeg VIRKELIG se resultater..........både i form af et vægttab.....jeg blev strammet op.....OG appelsinhuden blev MEGET reduceret.....

kender du det gamle eventyr "Suppestenen"

: Der var engang en vagabond, som blev budt indenfor af en bondekone langt ude på landet. Hun serverede ham et glas vand og dertil serverede hun nogle humpler rugbrød. Den søde bondekone spurgte høfligt til hvad han mon bar i sin bylt. Hertil svarede vagabonden, at hans bylt rummede hans eneste skat, den helt særlige og ekstraordinære suppesten.

Nu var bondekonen meget fattig, men også et noget nysgerrig, så hun ville svært gerne se suppestenen og høre, hvad den kunne. Vagabonden pakkede sin bylt ud og viste bondekonen sin store flotte suppesten. "Hvordan kan den lave suppe?" spurgte den gamle kone. Vagabonden svarede: "Det skal jeg vise dig - men så må du først hente mig et par ting, som jeg skal bruge."

Og så hentede bondekonen ham sin eneste høne og den store, sorte jerngryde. Stenen blev lagt ned i bunden af gryden, og hønen kom af med hovedet og gik samme vej. Så hentede konen alle de dejligste urter i sin have, men vagabonden var stadig ikke tilfreds. Han forlangte, at konen skaffede ham noget godt flæsk, et stykke oksekød og grønne krydderurter. Og selv om det var en fattig landsby, lykkedes det konen at skaffe det hele, for hun løb fra dør til dør og fortalte om den vidunderlige suppesten, og alle folk gav hende hvad hun bad om.

Alle de gode sager blev givet til vagabonden, som kom det hele op i sin gryde og fyldte vand oveni. Og da han var tilfreds med resultatet, lod han alle bønderne i den lille by smage derpå, men han tog den største portion selv, for det var jo hans suppesten, der havde lavet den dejlige suppe.

Og alle de gode mennesker i byen var enige om, at den suppesten var helt fantastisk, og den ville de gerne købe.....så de skillingede sammen og betalte alle deres sparepenge for den vidunderlige sten.......

Vagabonden gik videre på sin færd med et listigt på sit ansigt.

Og landsbybønderne.......de stod tilbage med en sten, ingen penge og

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 21-08-08 14:21

Alt slanker.
Du kan også tabe dig ved at bruge en bestemt farve vaskeklud eller en bestemt type bestik. Du skal bare overholde andre ting samtidig.
HOLD DOG OP MED ALT DET PJAT AT ET ELLER ANDEN MIDDEL SLANKER.

hawaii7