/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Powerpoint levende med mail?
Fra : ingelein
Vist : 873 gange
50 point
Dato : 20-08-08 21:03

Hej
Jeg har modtaget en rigtig sjov powerpoint præsentation på et andet sprog. Der er ingen copyright på og jeg vil gerne selv sende den videre på dansk. Jeg har rettet siderne til, men jeg kan ikke få skidtet til at køre automatisk når jeg prøver at sende den som mail.

For at I også skal ha' noget at grine af, er den omtrent sådan:
1. En kone hjælper sin mand med at sætte et nyt program op på computeren
2. Der skal indtastes et password
3 Manden vil drille konen og skriver "PENIS"
4. Pludselig triller konen ned af stolen af bare grin
5. På skærmen er der dukket en boks op med meddelelsen: FOR KORT

Nå, den var måske ikke morsom?

Her mangler vi overraskelsesmomentet, som først kommer til sin ret, når præsentationen kører med billeder.

Men hvordan går det i gang af sig selv efter at modtageren har klikket på det?

Hilsen fra en useriøs Ingelein

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-08 21:09

modtageren skal blot have en powerpoint reader på sin pc - det har de fleste faktisk.

MEN - pps filer ses hos mange udbydere som farlig og det kan være den bliver deaktiveret under fremsendelse, i så fald ser modtageren den ikke

hvis du vedhæfter den tvinger du ingen til at åbne den - - men de fleste vil jo nok gøre det. Hvis noget vil køre automatisk her giver jeg aldrig tilladelse !

Accepteret svar
Fra : lennarts.dk

Modtaget 60 point
Dato : 20-08-08 21:13

Selvfølgelig skal modtageren have Powerpoint eller readeren installeret, men for at få din præsentation vist automatisk hos modtageren, når han/hun klikker på filen, skal du gemme filen som et Powerpoint Diasshow under "Gem som".

Så bliver filen automatisk vist som et diasshow

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-08 22:19

Tak for svaret lennarts.dk.
Det havde jeg faktisk prøvet, men nu virker det.
Mange hilsner Ingelein