/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløs Netværk
Fra : anrobi
Vist : 1058 gange
15 point
Dato : 20-08-08 12:00

Trådløs netværk !
Min Internet forbindelse er forsvundet, og når jeg tænder , kommer der en meddelelse om at
WZCSLDR2.Exe – indgangspunktet ikke blev fundet
ApsInitialize findes ikke i Biblioteket WLANAPI. DLL.
E-mail adresser og adgangskoder er også væk på Windows Live Messenger.
E-mail kontoen med alle oplysninger er væk.
Outlook ! Har ikke en nødvendig adgangstilladelse til filen C: ( Dokuments and Sitting/Ejer/lokale/indstillinger/ application Data/Microsoft/ Outlook/ ) outlook. pst.
Outlook Express ! starter ikke fordi MSOE.DLL ikke kan initialiseres.
ITunes Library er låst, har ikke skriverettigheder til fil
Jeg er en ældre dame og har ikke så meget forstand på det tekniske,
har prøvet at installere D-link Airplus (Wireless (Router) igen, men uden resultat.
Har også konfigureret Office 2000 CD2,det har heller ikke hjulpet.
så nu må jeg have hjælp, men hvad vil det koste?
og er der mon noget der hedder Pensionist Rabat ?
og hvor finder jeg en som kan komme hjem og reparere det ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-08 12:16

er det grønland eller åbenrå bornholm læsø anholt langeland
eller er du nabo til en kandut?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-08-08 12:17

du behøver ikke oplyse adresse, men bare sådan ca hvor

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 20-08-08 12:40

København (Hvidovre)

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-08-08 17:46

Det lyder som om der er mange ting galt på en gang, rigtig besværligt og ærgerligt.

Kan du sætte en almindelig internetledning til din router, og virker netforbindelsen så? Virker resten af PC'en, altså alt det der ikke er noget med internettet?

Og har du ikke en eller anden kvik knægt i familien, der kan sådan noget og vil være glad for at hjælpe sin bedstemor/tante, evt for lidt håndører.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-08-08 20:59

Ud over at Live messinger er meget hyggelig at skrive på, så er det også en kilde til en masse snavs, hvis man ikke er meget kritisk om, hvad der vises på skærmen.
Jeg ville køre den store renselsesproces for alle tilfældes skyld.

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 21-08-08 00:05

Svar til Severino,
Messenger bruger jeg kun til min familie. Jeg har et godt virus program, og jeg tror at det er mig selv der har ødelagt den ved at prøve at genindstallere netværket, men sket er sket. Så jeg må nok igang med at finde et firma her i København der kan komme og rense computeren.

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 21-08-08 00:25

Svar til Vagnr.
Alt det andet virker, og hvad mener du med en almindelig internetledning ? Det er en stationær computer jeg har. Nej desværre har jeg ikke nogen i familien der kan hjælpe mig, kender du ikke nogen der kender nogen som kunne reparere for mig, jeg bor i Hvidovre i København, og hvad koster den slags ?
Mvh.Anrobi

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-08-08 06:01

anrobi>

En internetledning, som jeg kaldte det, burde nok have skrevet et netværkskabel, er en ledning, som du kan have fået sammen med routeren med et klart stik i begge ender der ser sådan ud http://www.axencrone.net/el-mappen/4/Data/RJ%2045.htm

Hvis du sætter den ene ende i din stationære og den anden i routeren burde du få en internetforbindelse, og så er det noget nemmere at komme videre derfra. Har lige prøvet den tur da mit trådløse net gik ned!

Kommentar
Fra : anrobi

Dato : 21-08-08 12:33

Tak til Vagnr!
Det kan jeg ikke finde ud af.Men tak alligevel

Kommentar
Fra : hms

Dato : 04-10-08 09:55

Hopper lige på tråden her.

Jeg får samme fejlmeddelelse efter at have installeret Service pack 3. Ved det har noget at gøre med mit D-link netværkskort, men ved ikke lige hvordan det løses. Har uden held prøvet at kontakte D-links supportside, men her kom ingen tilbagemelding. (meget dårligt !)

Men er åben overfor løsningsforslag