/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Klumme
Fra : 3773
Vist : 1168 gange
100 point
Dato : 19-08-08 14:26

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 19-08-08 14:32

Dét er go' værkstedshumor...

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 19-08-08 14:41

he he dagens griner

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 19-08-08 14:42

Citat
Dét er go' værkstedshumor...

What's the fun?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-08 14:44

SHIT..... Så er det afsløret

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-08 14:48

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-08-08 14:49

Citat
SHIT..... Så er det afsløret

Det har jeg vidst længe.

Smutter igen !!!!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-08-08 14:49

Citat
Jeg har aldrig været så fin før, jeg har fået Lasse Spangenberg til at sy kjoler, specielt til mig, og jeg ligner en trillion.

- nårrrh......det er dig bare SÅ vel undt! (Hedder det egentlig dét?..vel undt?..velundt?...hmm)...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-08 14:50

Jeg synes lige overskriften var lidt rammende?!??!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-08 15:01

Rammende LOOOOOL Du er sjov i dag hwa

vil.du... det hedder vel undt. Så du ser, det er altid godt at følge sin første indskydelse

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-08 15:02

OK, den var måske lidt ekstra smart! LOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-08 15:04

Iøvrigt Vildu, hvad er det lige der er så smart ved disken's sindssyge og vedholdende ulæselige indlæg og tråde???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-08 15:29

3773...Nååå du havde slet ikke opdaget den Der kan du se... en rigtig komiker er morsom, selv når han ikke ved det

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-08-08 15:56

LOOOOL

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 19-08-08 16:14

Sjovt som Klumme florerer i diverse aviser. Forleden så jeg ham beskrevet i EB..

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article1042534.ece

Og nu skal du altså ikke tro, at du kan komme i trusserne på mig, Klumme - men ja, jeg tænkte på dig, da jeg læste artiklen....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-08 17:42

hehe Din skælm Creamy. Der er ingen der kan komme i dine trusser.... du går jo uden trusser. Men livet som trans er fedt, man kan spille på flere heste

Kommer til at tænke på salig Cornelis Vreeswijk - svensk trubadur og komponist - som havde samlet 2 skønne duller op og taget dem med hjem. Under det 10 sek. lange forspils hede kamp opdagede, han at der hastigt udvidende var for meget der, hvor der ingen ting skulle være.

Han blev så stiktosset, at han gennembankede de 2 ungersvende i de svenske nationalfarver.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 21-08-08 17:12

Vi giver Creamy poængerne. Egentlig burde du jo have dem klumme, men kan ikke omsætte dem i gevinster (der mååååske kommer).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-08-08 21:03

Skie godt. Creamy skal bare begraves i point

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-08 13:08

Citat
hehe Din skælm Creamy. Der er ingen der kan komme i dine trusser.... du går jo uden trusser.

Det passer ikke. Har lige tjekket, og idag har jeg til din orientering to par på ...

Citat
Vi giver Creamy poængerne.

Tak for det søde ven. jeg regner med en dag at vinde månedens præmie - og må huske hvis det sker, at rette min adresse. Lige nu tror jeg nok, at jeg bor i Andeby. Og det skulle da ikke undre mig spor, at kandu teamet tror på dén..... LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-08 13:29

Citat
og idag har jeg til din orientering to par på ...
Har du fået blærebetændelse?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-08 13:29

Eller er det for at trække forspillet lidt LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-08 13:34

Det er for at træne bækkenbunden. Det tager længere tid at blive klar til at tisse, når man har to par trusser på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-08 13:35

Nåå ja. Du er jo holdt op med at stå op og tisse LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-08 13:35

Er det nu jeg skal spørge om det pisregner i KBH?! - og fortælle at jeg sidder ude på terassen med den bærbare?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-08 13:37

Uhaaaa det kan give en grim malign melanom, så hellere få fodsvamp af de 2000 mm regn der er kommet her

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-08 13:39

Du er misundelig, og tværer den af på grumme sygdomme. Indrøm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-08 13:39

Dejligt lige at se dig Men jeg er dælme så træt at jeg må ha en morfar. Det ene øje er klappet sammen Pas nu på din lækre hud

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-08 13:40

det er ikke pænt at være misundelig, så det er jeg selvfølgelig ikke.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-08 13:41

Nå ja - jeg husker noget med, at du interval sover.

Sov godt, søde Klumme..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-08-08 13:41

Tak Sweetie