/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
KAN___DI = ANMELDT.
Fra : klamigen-lol
Vist : 629 gange
25 point
Dato : 19-08-08 04:00

Har dags dato anmeldt dette forum til IT styrelsen___SØG SELV
At JEG kan pie__ på andre, er JEG ikke sikkert at måske KAN LIDE
AT BLIVE PIST PÅ__
_______________

MEN GENTAGNE GANGE VÆRE TIL ANGREB FRA VISSE BRUGERE HERINDE,
SAMT VIDEREGIVELSE AF PERSONLIGE OPLYSNINGER___TIL 3´DIE PERSON'
FØLER JEG MIG PIST PÅ.

DE PERSONER HAVDE JEG, I SIN TID ADVARET, PR E-MAIL.
OG DA DER INTET ER SKET I MELLEM TIDEN, MEN STADIG FÅR
MAIL´S OG ANDRE UBEHAGLIGHEDER_ SOM KAN BEVISES
ER DEN HERMED GÅET VIDERE.
BORTSET FRA FALSK OG TOTAL MIS-INFORMATION,
under indmeldelse_ = http://www.kandu.dk/rules.aspx
KAN JEG KUN SE DENNE VEJ _ = anmeldelse.

KAN KUN SIGE TIL ANDRE OG MERE_mindre KLOGE
BRUGERE, AT BENYTTE JER AF DENNE SIDE.
http://www.piratgruppen.org/
HVOR INTET BLIVER GEMT__OG MEDLEMMER BLIVER /__? udelukket
FOR DEN MINDSTE MOD BYDELIGEHED.
MEN HAR STADIG MERE RET TIL AT SIGE _uden at blive ''klam'' et vist sted.

Fra mig hører i IKKE NÆRMERE_ men håber på andet...
Da det IKKE kun er børn på klumme´s alder der kommer her
UDEN HJEMMEHJÆLP...

-------

PAS PÅ JER SELV, OG SLET ALT OM__? I PM _ BAKKEN.
TROR DET KUNNE GØRE ONDT PÅ VISSE ??? brugere...

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 19-08-08 04:02

Citat
BORTSET FRA FALSK OG TOTAL MIS-INFORMATION,
under indmeldelse_ = http://www.kandu.dk/rules.aspx

Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag.

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 19-08-08 04:05

Citat
DE PERSONER HAVDE JEG, I SIN TID ADVARET, PR E-MAIL.
OG DA DER INTET ER SKET I MELLEM TIDEN, MEN STADIG FÅR
MAIL´S OG ANDRE UBEHAGLIGHEDER_ SOM KAN BEVISES

Ikke fra ___DEM
Men jeg bad dem slette AL MAIL OG ? PM herinde.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-08-08 06:42

Denne side har samme problem som andre af slagsen.

Nogen respekterer ikke bare et regelsæt og er fløjtende ligeglade med at de fornærmer andre, og der sidder heller ikke en moderator og sletter indlæg med hård hånd som de iøvrigt burde gøre hvis de vil holde siden "ren" jfr. deres eget regelsæt.

Ved at give andre tilladelse til at skrive privat i mailformularer åbner man jo også op for ubehageligheder der foregår pr SMS og andre kommunikationsformer. Senest er der startet en udenlandsk SMS-tjeneste hvor man kan sende grufulde ting anonymt til chefen eller andre....hvor fanden er vi henne efterhånden

IT-og Telestyrelsen kan intet gøre, hvis de havde magten og værktøjet havde de f.eks lukket Arto for længe siden da den side i vid udstrækning har været brugt til mobning og ikke mindst pædofili.

Og hvorfor henvise til Piratgruppen da de om nogen kæmper for at ophæve al lovgivning.....i bedste SF-stil.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-08 08:41

Kandu er bygget op over en database, og indholdet kan ikke slettes, men kun gøres "ikke synligt".

Som eks.
En PM afsluttes ................ ses hos begge brugere.
Samme PM slettes af den ene bruger men kan stadig ses og læses af den anden bruger.
Altså ligger den PM stadig i databasen.

Ps. En PM bør naturligvis slettes begge steder når den er afsluttet.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-08-08 11:46

Citat
Ps. En PM bør naturligvis slettes begge steder når den er afsluttet.

Hvorfor?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-08 11:57

Altså hvis den ene gerne vil slette.

Dermed mener jeg ikke at en PM absolut bør afsluttes.

Jeg har da selv et par stykker som hænger og er uafsluttet.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-08-08 12:00

Ja, men så må man oprette en PM mere, hvor der står, at den tidligere PM skal slettes!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-08 12:05

Jeps.......................

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 19-08-08 13:18

Kan slet ikke læse hvad der står i førsteindlæg.

Er der en der kan oversætte?

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 19-08-08 14:12

GUD, hvor kan nogen personer bare være dumme at 'hører' på
Ikke nok med at de ikke har nogen situations fornemmelse eller forståelse for andres problemer, så kan personen ikke stave og har en ret irriterende vane med at bruge Caps Lock-knappen

(hvis nogen skulle være i tvivl så snakker jeg her om: klamigen-lol)

klamigen-lol: hvis du ikke kan lide dette forum, så lad være med at logge ind

Dette er min personlige mening og jeg ved godt den er skrevet mere end et sted, men så er der vel en mulighed for at pågældende person læser det.

Klumme: Jeg synes du er en sej person, får sgu en god griner indimellem

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 19-08-08 14:42

#1 (klamigen-lol):
Synes det er dig som skal stoppe med det skrammel du lukker ud samt tænke før du skriver.
jeg skrev et indlæg igår aftes ang. skat og hvad fik jeg ud af det udover at du stod og smid en masse vrøvl ud som ikke gav mening samt havde intet med sagen at gøre.

Må give "LouisaSverige" ret.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-08-08 14:45

hej i tråden...

Jeg blander mig KUN for at kommentere een ting! Det er til dig *louisaSverige' - jeg kan nemlig ikke fordrage når folk tillader sig at spille overlegne i forhold til andre. Du tillader dig at skyde på en bruger fordi vedkommende:

Citat
Ikke nok med at de ikke har nogen situations fornemmelse eller forståelse for andres problemer, så kan personen ikke stave og har en ret irriterende vane med at bruge Caps Lock-knappen

- JAMEN for pokker da - HVIS du absolut skal korrekse andre, så sørg for at dit eget indlæg er fejlfrit!
Er der NOGET der er 'dumt at høre på' så er det seriøst at folk går efter andre og kommenterer at de ikke kan stave - og så SELV smasker en grammatisk fejl ned i sit indlæg.

GOSH altså - I-N-G-E-N er fejlfri - ikke engang du 'LouisaSverige'.

Min kommentar til 'klamigen-lol' må være et held og lykke med dit forehavende.
Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad det er du er så utilfreds med men håber tingene 'falder i hak' for dig

Venlig hilsen fra Dorthe
- som afgjort IKKE er fejlfri og derfor, på forhånd, undskylder for evt. tyrkfejl og lignende

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 19-08-08 14:59

Jeg har ikke sagt jeg er fejlfri... kan jeg i hvert fald ikke se jeg har skrevet nogen steder...

Men jeg undskylder da for min gramatik fejl.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-08-08 15:21

Årh begynd og græd for helvede.
Hvis du i kan li og være her så gå dog væk og lav dit eget forum så kan vi se hvor god du selv er til det.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 19-08-08 16:01

Hvad vil Idioten?

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 19-08-08 22:52

Det tror jeg faktisk ikke rigtig der er nogen der ved

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-08-08 09:54

Citat
Hvad vil Idioten?

Han vil såmænd bare "snakke " lidt indimellem.
Og hvis man "kender ham" kan man godt snakke med
Citat
Men jeg undskylder da for min gramatik fejl.

Jeg syntes det er mere nødvendigt du undskylder for at blande dig i en tråd der kommer her, og hvor du åbenbart ikke har andet til overs for vedkommende end foragt.
Så jeg mener du skal smutte igen og bland dig uden om hvis du ikke har noget fornuftigt at "sige"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-08-08 11:54

Jeg tilslutter mig Vil.du og Piaskov...........

Der skal være plads til alle, og kan man ikke li hvad man læser, så smut ud af tråden igen --- uden at komme med yderligere bemærkninger---- længere er den ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-08-08 13:02

jammen det burde da også være frivilligt om man vil deltage i en tråd.

Der findes kurser i at lære abstrakt læsning...................................................

Kategorien er vel også rigtig, da der er tale om en anmeldelse.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-08-08 14:13

Citat
Der findes kurser i at lære abstrakt læsning

Citat
Kategorien er vel også rigtig, da der er tale om en anmeldelse.

Det har du nemlig ret i Eyvind
Der skal være plads til os alle !!!!!