/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Gode locations ?
Fra : Birgit-T
Vist : 854 gange
140 point
Dato : 19-08-08 01:00

Hejsa

Jeg søger med lys og lygte efter nedlagte, forfaldne bygninger i Midt/vest jylland, til en række foto-sessions, men har endtil nu søgt forgæves...

Mit håb er at der sidder en derude der har et tip til et rigtigt fedt sted hvor mit hold og jeg kan få nogle spændende billeder i kassen!

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-08-08 01:30

Prøv de kommunale skoler og børneinstitutioner de er ofte ret forfaldne.

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 19-08-08 03:13

Masser af dem_se selv efter.
DET gør vi andre___

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 19-08-08 03:14

På Thyborøn_____Ligger der en gammel BÅD/KUTTER_ og er indrettet som ?? andet.

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 19-08-08 03:19

Ellers tag en TUR op AF HALS - SÆBY
Masser af gamle og udbrændte / ubenyttede falde-færdige GAMLE bygbinger.
Samme gælder ''næsten alle veje der NU omdage fører til
en VINDBLÆST BY__ ingen tør bo der__STORM/ VAND_SKADER
Ellers var en tur fra Skive - Hanstholm heller ikke for dårlig.
Men man skal selv SE efter

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 19-08-08 03:28

En MEGTET LILLE omtale får Gjøl____________
og den LILLE 5 KM dæmning, masser af Natur __og ''dusken''
Den holder saltvand fra ferskvand_____masser af gamle bygninger_
og et par VEJRMØLLER som har åbent__ mellem ???
der ligger også et par Slotte/ herregårde /Kirker
PLUS ALT DET ANDET GAMLE lort___man normalt BARE
fiser forbi.
Bare det at stå på havnen ___dem der er hele VEJEN
er SGU en fryd for ___ så prøv de små veje.

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 19-08-08 03:31

Citat
Medlemsdato : 17-08-2008

Men du MÅ da også gerne tage et pat af min kat´s gamle skur
______________________________
Giver altid en BAJS___

Kommentar
Fra : blogger

Dato : 19-08-08 07:43

Hvis du kører fra Struer til Thisted og besøger tager en afstikker fra hovedvejen til de små byer i Thy, vil du møde forfaldne bygninger til en ret omfatende fotoserie.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-08-08 08:14

Låsby Svendsen kender stederne.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-08 08:32

Aarhus gamle by.

Kommentar
Fra : Birgit-T

Dato : 19-08-08 12:35

Blogger... Er det nogle man kan komme ind i uden ballade fra de lokale myndigheder?

Teil... Hehe ja det gør han vel, men han vil sq nok kræve en kækkelig sum før han fortæller hvor de er den gamle luskepels!

Accepteret svar
Fra : gertfthomsen

Modtaget 140 point
Dato : 19-08-08 23:09

Spredt i det danske landskab er der er del nedlagte teglværker. Hoved parten er nok revet ned og væk, men der er nogle tilbage rundt omkring. Kig evt på steder, der kunne være af interesse på Google Earth. Nederst kan man se et årstal for hvor opdaterede billederen er. De fleste områder af DK er fra de sidste to år.

http://www.papmuseum.dk - fabriksanlægget Bruunshaab papfabrik lidt uden for Viborg - hvis det ikke er blevet for velrenoveret efterhånden.

God Jagt

Kommentar
Fra : Birgit-T

Dato : 20-08-08 00:01

Hejsa GertFThomsen

Tak for tippet... Kigger lige på linket!
Hvis der ikke er andre der byder ind med noget mer, så er points dine søndag aften!

Godkendelse af svar
Fra : Birgit-T

Dato : 24-08-08 16:45

Tak for svaret gertfthomsen.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-10-08 12:09

Hej
I Fredericia Kommune er der en hel ruin-by, som bruges til militære øvelser. Det ligger i Eltang.
Desuden er der masser af forladte gårde etc. ved Oksbøl. Området er ligeledes militært område.
Det gode her er de bragende smukke udenoms klit/hede/sø locations.

Mange hilsner Ingelein