/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Ændring af brevhoved
Fra : jlrdk
Vist : 380 gange
200 point
Dato : 18-08-08 22:32

Hvordan benytter man eet "master"-brevhoved i forskellige skabeloner.
Dvs. at je kun retter i brevhovedet et sted, og så er denne rettelse automatisk med i alle ønskede skabeloner ? Jeg bruger word 2000.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 19-08-08 06:02

Det tror jeg ikke, man kan.
Men hvsi du retter brevhovedet i den første master, grupperer og kopierer det, så er det da hurtigt at sætte det ind i de øvrigt masters en for en ved hjælp af ctrl + V