/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Chikane eller ...?
Fra : mp973902
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 18-08-08 19:49

Hvad gør man hvis man bliver udsat for chikane? F.eks. fra naboer? Jeg har kikket på politiets hjemmeside men kan umiddelbart ikke finde noget. Det drejer sig om trusler, løgne, råben og skrigen. På forhånd tak

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 18-08-08 19:52

trusler anmelder du til politiet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-08-08 19:52

Ring til det lokale politi og spørg dem.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 18-08-08 20:01

Har du f.eks., trusler skrevet i en SMS til dig er det ret godt.

ellers er det ofte en ren vurderingssag...og det er ikke helt så nemt at gøre noget ved.

Men politiet er også borger rådgivning...så jeg ville lige daffe forbi den lokale politi station...og sådan lige høre deres umiddelbare vurdering.

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 18-08-08 22:47

Citat
Ring til det lokale politi og spørg dem.

klumme dit ÆG_hovede/ skald = ? hvor.
Hvem FANDEN gider tage sig AF LILLE DIG:

ELLERS NED PÅ DEN LOKALE_//pub//_ og håbe på klumme + ANDRE BRUGERE ikke
sidder på samme Station og anmelder hindanden
DA DET TAGER TID AT PISSE PÅ ALLE BRUGERE PÅ SAMME TID

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 18-08-08 22:50

Citat
Det drejer sig om trusler, løgne, råben og skrigen. På forhånd tak

OGSÅ den klumme ville blive DØMT under________
Men snak med den LOKALE SORRY ?
Han / hun ved hvad det drejer sig om.
Med mindre du kommer DET NÆRMERE...? Nej vel, NED TIL

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 18-08-08 23:42

GÅR UD FRA DETTE ER CHIKANE__OGSÅ

HUSK BEVISERNE_ ellers er det samme INDGANG/ UD? igen dør du kom fra.
Sidste ÅR var de træt af hærværk på Kirkegårde.
Nu er de vel træt af____NEXT, men de skal tage det ALVORLIGT
Hvis det ikke er værre, end du kan leve med det /? LET IT BEEEEEEEEEEEE
MEN er DET OVER BØRN/ FAMILIE__eller DYR ''klumme ikke indregnet''
DA IDIOTEN ER EN stor ''klumme'' = papir !!! OG ER IKKE ET MENNESKE/ person/ bruger
AT BETEGNE _____som sådant/, men en avis, som der bliver BRUGT til genbrug
NÅR MAN FLYTTER/ = klummen altså
der er andet, policen har travlt med....... kan bare IKKE SE DEM/ huske hvad.
Men held og andet med det...

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 18-08-08 23:44

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 19-08-08 13:56

LOL klamigen-lol kan ikke skrive.

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 19-08-08 14:12

GUD, hvor kan nogen personer bare være dumme at 'hører' på
Ikke nok med at de ikke har nogen situations fornemmelse eller forståelse for andres problemer, så kan personen ikke stave og har en ret irriterende vane med at bruge Caps Lock-knappen

(hvis nogen skulle være i tvivl så snakker jeg her om: klamigen-lol)

klamigen-lol: hvis du ikke kan lide dette forum, så lad være med at logge ind

Dette er min personlige mening og jeg ved godt den er skrevet mere end et sted, men så er der vel en mulighed for at pågældende person læser det.

Klumme: Jeg synes du er en sej person, får sgu en god griner indimellem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-08 14:51

Tak kære Louise. Det var sødt sagt.

Jeg gider ikke kommentere indlægene fra den stjernepsykopat, som du omtaler. Jeg fatter ikke at KanduTeamet vil være bekendt, at have dette monster til at husere på sitet. Man kan jo håbe at båtnakken en dag følger mit råd og tager sin rådne kat og sammen hopper ud fra noget, der er højere end 1. sal

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 21-08-08 11:28

Hej mp973902.

Jeg går ud fra det er dig selv eller en meget nær ven af dig der bliver udsat for chikane.

Min mening er, at det kun er meget grove tilfælde af chikane, som politiet tager sig af,
men resultatet er sjældent en løsning.

Dog havde politiet for flere år siden 3 politikredse hvor vi var nogle personer der blev uddannet til "konfliktmæglere" som havde stor succes, i de - efter min mening - alt for få tilfælde, hvor vi fik nogle sager.

Men hvis ordningen stadig eksistere, kan du jo anmode om at deltage i et konfliktråd,
sammen med dem der mopper dig, for her er der virkelig gode chancer for at få løst dit problem.

Og ellers er der også den mulighed, at du fortæller meget konkret hvad dit problem er, så vi her evt. bedre kan hjælpe dig, men det kræver bl. a. at du har tillid til os, samt at du vil yde den nødvendige indsats.

Jeg går ud fra, at dette har givet dig et par muligheder at arbejde videre med.

mvh.
DkwM327