/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dia>CD
Fra : Clausen
Vist : 512 gange
67 point
Dato : 12-03-03 15:13

Hej kanjegik og Rfou!
Skriv et kort svar for de 67 points til hver angående spgsm 12507.

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 12-03-03 15:33

Øhhhh - jeg fik slet ikke set hvad svaret blev på siden

Mvh

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-03-03 16:49

Giv kanjegik pointene - Jeg kan ikke nå at bruge dem jeg allerede har- Men det var en fin tanke. Tak for det
rfou

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-03-03 16:53

unskyld jeg bryder ind men Rfou hvad mener du med at du ikke kan nå at bruge dem du har..? du kan jo ikke bruge dem til npget eller..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-03-03 17:51

Hej Solgaard.
Netop; jeg udtrykte mig sikkert forkert. Jeg kan ikke bruge dem til noget, eller har ikke brug for dem. Når jeg besvarer noget herinde er det ikke med tanke på pointene overhovedet. Men de er her jo nu engang.
Der burde være en knap hvor man kunne fravælge sig point, så kunne de gives til nogen der vil blive glade for dem.
Mvh
Rudolf

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 12-03-03 20:10

nej nej jeg mente heller ikke at du gik efter point slet ikke jeg blev bare nysgerrig efter om man kunne bruge sine superpoint til noget da du skrev: "jeg kan ikke nå at få brugt dem jeg har"

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-03-03 22:53

OK

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-03-03 22:56

Det var vist lidt for kortfattet. Superpointene bruges kun til at deltage i den månedlige lodtrækning. Men jeg kan heller ikke nå at bruge de almindelige ved at købe svar. Og købmanden tager jo ikke imod dem.
"-)