/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Windows XP PRO eller HOME?!
Fra : creamygirl
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 17-08-08 14:08

Jeg vil af med Vista, og have XP igen - og kom til at tænke på hvad forskellen er på PRO og HOME?!

Kender i en webshop, hvor man kan få XP billigt, så læg gerne et link.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-08-08 14:09

Hej må jeg spørge hvorfor du vil af med vista.
Bare nysgerrig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-08-08 14:13

Fordi jeg synes det er et skod system, og fordi jeg er træt at de lange ventetider mellem skift af websider osv.

Og nej, jeg gider ikke forsøge at få Vista til at køre bedre med diverse ændinger. Jeg VIL ha' XP igen. Det er bare det bedste. Derfor,

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-08-08 14:18

Forskellen på Home og Pro er en smule større sikkerhed og udvidede netværksfunktioner, ikke noget hjemmebrugere har brug for.

Du skal nok skynde Dig da XP udgår i år når lagrene er tomme.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=179&Parent=6&Sort=&Gallery=&Producent=360&Rating=0&Max=&Soegeord=xp&Submit.x=717&Submit.y=462&Equal4=&Equal190=&Equal215=&Equal214=

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-08-08 14:26

Vi kan godt blive enige om at internet explorer er noget lort.
Tja du lyder ik som om du er til at omvende men du kan da prøve Opera browseren og se om du kan lide den.

Hvis dine hjemmesider loader langsomt kan de måske være fordi du har noget anti virus sat til og checke alle de sider du kigger på. Du kan jo prøve og slå det fra først.

Du ka lige så godt lære og rette problemer istedet for at flygte fra det.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 17-08-08 14:43

jeg ligger inde med 1 Windows Xp
Ubrugt
jeg ville sende dig en mail, men kunne ikke

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 17-08-08 14:56

Windows Vista er det rene blær, jeg tror heller ikke den kommer til at køre ordentlig, og Windows er jo allerede på vej med afløseren, jeg tror ikke at du kan finde en XP under 500 kroner, her et par eksempler: http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=N09-01989&GroupGuid=7010&SelectedGroup=7010
http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?varenr=7853&menu=pc&partner=8
Hvis det er din Vista computer som skal have XP, så undersøg lige først om du kan finde drivere til bundkortet, ellers kan det blive ret så besværlig, du kan stadig købe ny computer med XP

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-08 15:00

FLOT tilbud fra ferik - det ville jeg omgående benytte mig af hvis den er ubrugt og der følger nøgle med

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-08 15:06
Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-08 16:03

Ælle bælle - Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-08-08 02:16

Selv tak, hvordan går det med projekt XP ?