/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Konfiguration af mediacenter
Fra : fupsi
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 16-08-08 21:59

Hej
Planlægger et nyt AV system og kunne godt tænke mig nogle tiops og ider til konfiguration og opbygning. I min stue må der kun være højtaler, multimedia tastatur/fjenbetjening og fladskærm måske en 50 tommer, på mit kontor skal der stå et mediacenter, med tilhørende forstærker til højtalerne alt hardware skal være på kontoret, kan man få en forstærker der kan styres via et mediacenter. Lyd fra PC til forstærker skal være digital. Endvidere skal det være muligt at høre almindelig radio og dabradio. er der nogle der har nogle link til sider der omhandler disse ting?
Fupsi

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 17-08-08 09:43

Hej

Har selv mediacenter, hvor der er sat forstærker til.

Man kan ikke få digital modtagere i mediacenter endnu, derfor heller ikke DAB

væsentlige kabler / stil er HDMI

Mit fungerer ok, men har lidt " bøvl" med tv i soveværelset ( mit center står i stuen) og kommunikationen mellem det hele der...

bruger pt. ekstra forlængerledning med aktiv USB da den er så lang.

påtænker at købe :

http://www-dk.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Promotion_C1&childpagename=DK%2FLayout&cid=1175239648331&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=4833101599B08

hvor der er en multimediacenter-forlænger...omtalt i K komputer nr 7 2008
deres referance www.linksays.dk

den tror jeg løser både dit og mit problem.

Du er velkommen tilbage hvis vi kan bytte erfaringer, og det ellers er dette du mener

/ Henrik