/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Min værktøjslinje er dum
Fra : LeanPean
Vist : 713 gange
50 point
Dato : 16-08-08 15:10

Hey!

Min værktøjslinje er endt i toppen af skærmen - og kan ikke få den ned på plads igen.
Hvad gør jeg?! HJÆÆÆÆLP!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 15:17

Ctrl+alt+del og luk den i joblisten....

Derefter bure du du kunne åbne den normalt igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 15:18

Hvilken værktøjslinie drejer det sig om (program)

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-08-08 15:36

Er det "værktøjslinien" med start knappen og uret ?

Du skal klikke med venstre mus knap et sted på den hvor der ikke er noget. Gerne i midten også holde knappen nede og flytte musen ned i bunden af skærmen.

For at man kan gøre det skal den være låst op.
Du kan højre klikke og vælge lås for at slå den til eller fra.
Hvis den er låst kan du ikke flytte den så du skal højre klikke på den og checke om den er låst.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-08-08 15:58

Citat
"Min værktøjslinje er dum"

Jeg tror sku det er en fejl 40 vi har med at gøre her.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-08 16:06

Højreklik et tomt sted påproceslinjen, og vælg lås proceslinjen.
(Er der intet flueben er den allerede låst op.)

Placer musemarkøren på et tomt sted på proceslinjen, tryk museknappen ned, flyt proceslinjen til den ønskede placering, og slip museknappen. den er godt nok drilsk når man har fumlet lidt

hvis det altså er proceslinjen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-08 16:06

selvfølgelig er det fejl 40 - men det kan jo ske for enhver i et spitsekund

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 16-08-08 17:10

Dybest set så er alt jo en fejl 40 enten fra bruger eller producent

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-08 19:20

tjah måske og dog ikke - det er vel muligheder og en fejl 40

nu har jeg lige forsøgt mig - låste op - hev procellinjen øverst - til midten - til siderne - og frilagde den så den "svævede" hvor som helst - altså ikke så svært endda

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-08 19:20

ps huskede at låse den igen