/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Torrent
Fra : ronnib
Vist : 2099 gange
50 point
Dato : 16-08-08 14:46

Nogle der kan fortælle hvor man kan søge efter gode torrent med høj peers og seed? andet end piratebay.org
til nye film og danske film?

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 16-08-08 15:18

Det en illegal forspørgelse her på kandu... så det bliver svært at få et svar på dette!

kh Anne

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 16-08-08 15:35

prøv her
http://isohunt.com/
http://www.mininova.org/
søg også på google

mvh Mad-Nuser
ps. moral er godt
dobbelt moral er dobbelt så godt

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-08-08 15:39

lyzet > Det blev da ikke så svært.
Mine computer programmer de udfører også tit en illegal handling men det må de jo om.

Og fordi man downloade film på nettet så behøver det jo ikke være illegalt ko

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 16-08-08 15:42

jeg er ikke nogen ko scottergris!!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-08-08 16:29

Der findes jo også en masse vejledninger og guides her

http://piratgruppen.org/

og det er dansk

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-08-08 18:03

www.nordic-t.org er go'!

Der er meget dansk.

Det kræver dog at du er tro, og uploader så meget som du downloader.

I øvrigt er der intet ulovligt ved torrentsharing !!

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 16-08-08 19:12

hvad mener du med at være tro og uploade så meget som jeg downloader?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-08-08 19:16

Der er et "ratio"system. Det bestemmer hvad status du har på nordic-t. Hvis du downloader en masse film, f.eks. UDEN at dele dem bagefter (hvis du bare sletter dem), får du en ringe status, som i sidste ende fører til at din profil slettes. Og nej, - man kan IKKE oprette en ny profil.

Det er et glimrende sted, hvis man affinder sig med disse, egentlig, ret fair regler.

Læs om det her:

http://nordic-t.org/ratioguide.php

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 16-08-08 19:19

skal man ikk være logget ind før man kan finde torrent?
for kan ikk rigtig trykke på ret meget?

og har et problem med at oprette. der står Wrong Code hvergang jeg indtastet oplysninger og trykker "Sign Up"

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-08-08 19:21

Så er det nok fordi du har indtastet en forkert kode!

Der er sådan en securitycode du skal indtaste.

Den står i et felt (billede) ved oprettelsen.

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 16-08-08 19:23

Ved det . skal man tag vare for stor og små bogstaver eller er det ligemeget?
skal man være logget ind før man kan hente torrent?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-08-08 19:26

Ja, du skal tage højde for store og små bogstaver.

Ja, man skal være logget ind for at se/hente torrents. Sådan er det på langt de fleste torrentsites, undtagen piratebay.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-08-08 20:25

de fleste har et invitations system, så det kan være derfor du ikke kan få det til at virke.

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 17-08-08 01:28

er det meningen der skal være en masse rar filer med når man henter de torrents fra Nordic-T.org?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-08-08 07:23

ronnib, følg dog for pokker den guide som jeg gav dig i starten

http://piratgruppen.org/wiki/index.php/RAR-filer

bagefter kan du så spørge om dette................

http://piratgruppen.org/wiki/index.php/S%C3%A5dan_h%C3%A5ndterer_du_image-filer_%28.bin%2C_.cue%2C_.iso%2C_.nrg%2C_.dmg%2C_.toast%29

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-08-08 13:59

Citat
er det meningen der skal være en masse rar filer med når man henter de torrents fra Nordic-T.org?

Har du ALDRIG downloadet torrents før?

Pak alle rarfilerne ud, og du har den endelige fil.

Men ja, læs på piratgruppens side, som troldenesdhb siger!!!

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 17-08-08 16:55

slap dog af

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-08-08 17:31

ronnib, man bliver nok lidt opgivende, når du vælger IKKE at følge de råd der er.............. Læs nu lidt på den side jeg skrev. Så får du alt forklaret.

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 17-08-08 18:58

sorry. men forstår ikk den der guide. har udpakket de der rar filer. men forstår ikk resten .

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-08-08 19:01

så har du vel fået en iso fil eller lign, der fylder ca. 4,4 gb

så følger du denne guide

http://piratgruppen.org/wiki/index.php/S%C3%A5dan_h%C3%A5ndterer_du_image-filer_%28.bin%2C_.cue%2C_.iso%2C_.nrg%2C_.dmg%2C_.toast%29

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 18-08-08 00:22

det er ingen iso fil . det er en helvedes masse rar filer der indeholder den film .
og der er ingen undertekster på som der stod der ville være

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-08-08 06:02

hvis den pakker sådan ud, så hent DVD shrink, og brænd den med det. Der kan du også se om der er Dk undertekster

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 18-08-08 21:53

oka. findes der egentlig et bedere program at downloade torrents fra end utorrent?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-08-08 06:36

det er ofte smag og behag, jeg bruger det ikke selv, så jeg kan ikke rådgive dig i programmer, desværre. Men jeg tror de fleste er lige gode, hastigheden kommer an på om du selv uploader.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-08-08 11:30

Ja, programmerne er for så vidt lige gode.

Det handler om hvad du selv synes.

Jeg bruger Azureus Vuze.

www.vuze.com

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 19-08-08 19:31

selv uploader? hvordan det?
jeg henter bare torrentsne og lader den stå .
går det hurtigere hvis man selv uploader da?

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 25 point
Dato : 19-08-08 20:50

jeg opgiver. Tak for deltagelsen i denne tråd, og dybt godnat herfra

Kommentar
Fra : ronnib

Dato : 20-08-08 01:54

fuck hvor du negativ man!

Godkendelse af svar
Fra : ronnib

Dato : 23-08-08 13:29

Tak for svaret !