/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke opdatere alt fra Mico
Fra : KaVAkandu
Vist : 664 gange
200 point
Dato : 16-08-08 14:04

Update for Microsoft Works 8
Opdatering til Microsoft Office Outlook 2007
Sikkerhedsopdatering til Microsoft Office Excel 2007
Sikkerhedsopdatering til Microsoft Office PowerPoint 2007

Lad nu være med at spørge om jeg har de orgimale, det har jeg.

Men det bliver, mere og mere der ikke vil opdateres.

Jeg bruger også de orginale CD'er, så havd er fejlen.

Håber at det blandt, de mange kolge hoveder er et svar jeg kan bruge.

Micosoft har det ikke.

Venligst Karsten

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 16-08-08 14:06

Jeg burde måske fortælle at det er VISTA, som er opdateret.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-08 14:20

prøv at gå i søg og fortæl om du har BITS på systemet - den kan desværre smutte.

Virker din systemgendannelse ?

du kan lave systemgendannelse fra recovery dvd hvis ovennævne ikke er i orden

(blot en tanke da jeg lige har fikset samme problem for en anden)

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 16-08-08 14:31

Jeg er ikke klar over hvad BITS står for.
Men det hele er som sagt optadaret og jeg har og prøver GENDANNELSE, der skete ikke noget.

Tak for svaret.

Karsten

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 16-08-08 14:37

Det er VISTA det drejer sig om

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 14:46

Du får vel en fejlmelding ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-08 16:39

BITS = Background Intelligent Transfer Service - som kan svigte så der ikke opdateres

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 17-08-08 13:36

Refi. Ja den heder Kode 57A.

meritdk. Kan man opdatere BITS. Den side jeg har fundet vedgående dette, kan jeg ikke se at der er noget opdatering.

Venligst Karsten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-08-08 13:49
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 22-08-08 04:39

Så vidt jeg kan læse mig ud af, så er problemet i Service Pack 1. Den kan du afinstallere og hente igen...
Men der er også fundet andre løsninger:

http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://forums.techarena.in/ms-office-support/743325.htm&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3DOffice%2B2007%2BKode%2B57A%26hl%3Dda%26sa%3DG