/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Er min LNB defekt
Fra : Hausbaer
Vist : 1861 gange
200 point
Dato : 16-08-08 09:14

Hejsa

Jeg har lige pludselig mistet mine kanaler på min parabol.. kigger jeg på indstillingerne så viser den at der er 100% signal og signalkvalitet er 94% på astra men kan alligevel kun finde 15 kanaler... hvordan kan jeg måle et lnb hoved igennem?? Jeg har visat og på Thor/sirrius er der slet ingen signal.. kan det være hovedet?? eller disq?? hvordan kan jeg måle mig frem til om det er den ene eller den anden??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-08-08 11:53

Prøv at ringe til Viasat og spørg dem. Min søn har Viasat og har haft samme problem, men de sendte ham noget nyt, jeg ved bare ikke hvad.

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 200 point
Dato : 16-08-08 12:28

Prøv at tage strømmen fra din satbox og tilslut den igen efter ca 10 sekunder.
Dette skulle resætte boxen. Det er muligt, at du skal lave en ny kanalsøgning.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 16-08-08 14:24

hej

det var lnb der var gået... fik desuden at vide fra min tv forhandler at man kunne downloade en ny sw version.. så det gjorde jeg også og nu kan jeg se sat igen.

tak for hjælpen..

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 16-08-08 14:24

Tak for svaret brokke44.