/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Cykler kategori ?
Fra : scootergrisen
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 15-08-08 20:28

Er det virkeligt rigtigt her ikke er nogen cykler kategori på kandu ?
Jeg ved da snart ikke hvor mange mennesker der har en cykel i danmark så det må da være nogen der kunne bruge sådan en kategori.

Eller er det bare mig der ikke kan finde den.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-08 20:37

Ja det er rigtigt, den kategori findes ikke.

Der er heller ikke en kategori, der hedder barnevogne, dem er der også mange af i Danmark

Men har du et spørgsmål om cykler, så kan du jo bare stille det i denne tråd

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-08-08 21:26

Nå... jeg prøver igen...

Motorcykler, biler, knallerter hører til under Fritid.
Så jeg syntes, at cykler måtte høre til under "andet fritid"..

Der er jo altid en "andet..." gruppe, man kan bruge, hvis éns spørgsmål ikke passer præcist i nogen gruppe..
andet helbred, andet videnskab, andet rejser osv..

Barnevogne ville jeg nok sætte under "børn"..

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 25 point
Dato : 15-08-08 21:49

se under svedestativer.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-08-08 22:06

Jeg har fået en rollator - hvis jeg får problemer - Skal jeg så spørge under andet sport?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-08-08 22:48

svedestativer ja den er god.
Det vil jeg forslå.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-08-08 23:00

Så nu har jeg forslået det så må vi se om der sker noget om snart.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-08-08 14:37

-----Ej, valde... Rollatorer hører til under motion eller fittness.
ELLER du kan spørge under handicap, førstehjælp eller andet helbred.. Hvor mange grupper har du brug for?

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-08-08 16:10

Tak for svaret trimare46.