/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandu´ers fødselsdag?
Fra : HelleBirgitte
Vist : 940 gange
100 point
Dato : 14-08-08 21:30

Jeg syntes, det er så hyggeligt, når der bliver oprettet en "Tillykke - med fødselsdagen - tråd" som f.eks denne til Dr_Dem http://www.kandu.dk/spg125063.aspx

Mit spørgsmål : Er der en fødselsdagsliste et eller andet sted - eller hvordan ved I det?

Jeg er jo kun novice her, indmeldt 16-09-2007

Hilsen og tillykke
HelleBirgitte

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 14-08-08 21:34

Der er ikke en fødselsdagsliste, men der er de brugere, der gør opmærksom på deres fødselsdag

Så er der andre brugere, der noterer det ned for så at kunne ønske

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-08-08 21:41

Citat
Jeg er jo kun novice her, indmeldt 16-09-2007

jaja d.26/1 2008.
Så jeg er yngre end dig

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-08-08 21:45

Hvis ans har ret, ville jeg ønske, at en eller anden, som ligger inde med disse fødselsdage, vil oprette en tråd med fødselsdage/datoer - med mulighed for opdatering

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-08 21:49

HelleBirgitte, jeg er ret god til at huske fødselsdage, men Dr_dem gjorde opmærksom på sin føs'da forleden i min tråd - opsigelsesvarsel-

Jeg huskede "heldigvis" forkert med hensyn til creamys datters fødselsdag, jeg skriver heldigvis, for eller var det da lige før jeg trode at jeg var autist.

De datoer jeg kan huske ville jeg nu godt give dig, men det er ikke sikkert kandutterne, bryder sig om hvis jeg jeg offentliggør dem??

Hint.... prøv at se i min profil, hvem jeg har ønsket tillykke

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-08-08 21:54

Hej nordsted - næh tror ikke du er autist - men ville det ikke være hyggeligt
med en " fødselsdagskalender"

Citat
det er ikke sikkert kandutterne, bryder sig om hvis jeg jeg offentliggør dem??

Lad os se om der kommer protester

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-08-08 21:57

Citat
prøv at se i min profil, hvem jeg har ønsket tillykke

Du var bare på sommerferie da jeg fyldte år !!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-08 22:14

for hevlede da piaskov, jeg tænkte på dig, jeg kan da ikke gøre for at du ikke kan modtage telepati

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-08 22:15

Og så var det forøvrigt den 11.7

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-08-08 22:18

Citat
Og så var det forøvrigt den 11.7

SLADREHANK

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-08-08 22:31

Prøv at skriv en tråd hvor folk selv skal oplyse deres føsdage .Så finder du hurtigt ud af om det er ønsket eller ????

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-08-08 22:33

Heeej suno.
Det var da en god ide.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 14-08-08 22:42

,,,, persondata skal man vare sig med at lægge ud - specielt når det ikke er ens egne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-08-08 22:52

Hej Piger

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-08 23:04

Hej Sunu, lang tid siden

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-08-08 23:07

Ja det må man nok sige Nu er der snart strandparty mangler lige taget på baren ved stranden.Der kommer en tækkemand i morgen (håber jeg)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-08 23:16

Og vi får ikke bygget mur rundt om en ny terrasse, vi har brugt pengene på at få opereret hunde for grå stær.........jeg er rigtig glad for vores valg, men er da lidt ærgelig over at vi ikke fik nyt som planlagt.. men man kan ikke få både i pose og i sæk

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 14-08-08 23:45

Citat
Jeg er jo kun novice her, indmeldt 16-09-2007

Mener , at i ALLE I HOBE_ var enige om at
udelukke mig FOR ET PAR DAGE SIDEN, og første ganG, kan MOSKE
have været 2003/ 4 + lidt hæmorider fra TEAM Kabbu,
staver forkert med vijle________
MEN

I´LLLLLLLLLL bi BuC´c

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 14-08-08 23:47

Citat
Hej Piger

Over så LIGE _mig + møjkatten
NÅ_dos med jer.....

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 14-08-08 23:53

BT_: W
fandt lige denne på en anden kanal__
http://peecee.dk/upload/view/127166

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 15-08-08 00:04

Så dusk SKODA ///// alla

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-08-08 07:46

Jeg har det som BILKA fødselsdag flere gange om året.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 15-08-08 08:21

hvo fo det ?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-08-08 08:37

Jamen Teil så mange gange -Tillykke - du må da så være en ældre herre nu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-08 09:03

Persondata må ikke publiceres selvom de står tilgængelige.

Så der må ikke laves en decideret fødselsdagsliste.

Men man må godt skrive sig på en fødselsdagsliste, fordi formålet er tilkendegivet.

<Dengamle>

Godkendelse af svar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-08-08 09:16

Tak for svaret ans.
Jeg har startet en ny tråd, hvor folk kan fortælle, hvornår de har fødselsdag, hvis de har lyst til det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-08 18:57

Selv tak