/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En lille Quiz
Fra : sokoban
Vist : 554 gange
45 point
Dato : 14-08-08 20:12

Hvor stammer billedet fra, rigtigt svar får point´s
Jeg tænker hermed ikke på ejeren af billedet, men hvor det er taget henne.
http://peecee.dk/upload/view/127119

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-08 20:19

Ombord på et krigsskib.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 55 point
Dato : 14-08-08 20:22
Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 20:24

Tæt på , men på fastland. ? ang: sikker net!forbindelse, smid en pm.
Har en mulig løsning.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 20:25

Henvisninger til andre sider kalder jeg ikke et svar ?
Spørgmålet var hvor er det taget henne.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-08-08 20:31

Du har taget det liggende på din græsplæne, men jeg ved ikke hvor du bor

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-08 20:31

Og at stille et spørgsmål for derefter at anmode om at benytte PM er

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 20:55

Og at stille et spørgsmål for derefter at anmode om at benytte PM er
Det er jo ikke sikkert at alle er lige begavet, og derfor kunne misforstå et såkaldt link
til et program, vedkommende bruger har ønsket - efterlyst.

Men har du et bud på hvor det er taget, så kom med det.

Det er ikke taget på en plæne, og det er lige godt, omd du vender det på hovedet eller ej,
men kan da sige, at svaret er næsten givet.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 14-08-08 21:08

tror det er fra pia,s kærsgårds baghave,,,måske til at skyde h t s ned med .-)

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 21:13

tror det er fra pia,s kærsgårds baghave,,,måske til at skyde h t s ned med .-)

Desværre, har man lyst til at sige.
Men som jeg har skrevet, er svaret næsten givet ??

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-08-08 21:13

Taget op i luften på Grenen?

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 21:15

NOPE_ / 90* anden vej.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-08-08 21:16

Stevns fortet.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 21:16

Men stadig mens jeg stod og så opad, og kan sige det var en lang Børge.
Der ligge et barn i røret.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 21:17

Stevns fortet.
Nej.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 21:18

Der ligge et barn i røret.
Der kan ligge et barn i røret.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 14-08-08 21:20

det er vel ik profeten mohamed der ligger i røret.klar til at blive skudt af ??

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 21:21

Og se NU efter, solen og hvor den ikke er, der er vand CA: 200 m fra den.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-08-08 21:23

Med et barn i røret kan det de store kanoner i Norge.
Så vidt jeg husker 30,5 cm.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 21:25

det er vel ik profeten mohamed der ligger i røret.klar til at blive skudt af ??
Ikke noget med flere nye super kanoner.
Det er taget i det Danske land, men prøv at klikke på ? link.
Kan nævne jeg stod der for at blive afkølet, for solen da den var varm.
Og tænkte, der var et godt SHOT.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 21:26

Med et barn i røret kan det de store kanoner i Norge.
Så vidt jeg husker 30,5 cm.

Tænk Dansk, linket.??

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 21:30

Svaret er egenligt givet, men ikke noget med spørgsmålet at gøre.
men hvor det er taget henne

Godkendelse af svar
Fra : sokoban

Dato : 14-08-08 22:24

Tak for svaret Mosebaek.

Siden andre ikke ved at Byen hedder Hanstholm, og heller ikke kunne finde ud af det.
Med dit link.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-08-08 09:35

Selvtak sokoban.

Citat
Henvisninger til andre sider kalder jeg ikke et svar ?

Selvfølgelig er det en billig form for svar.Men det slog mig med det samme,at det kun kunne være kanonløbet,der står som vartegn ved bunkermuseet i Hanstholm.

Citat
Med et barn i røret kan det de store kanoner i Norge.
Så vidt jeg husker 30,5 cm.

Der stod netop tilsvarende skyts i Norge.De kunne næsten "nå sammen" over Kattegat,så der kun var en fri "sejlrende" på få hundrede meter.Kanonerne blev kun afprøvet med halv ladning.Alligevel kunne trykket i skudøjeblikket (i jorden) mærkes i Nors.En landsby ca.15 km. fra Hanstholm.

Mosebaek.