/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
jeg har ikke mere lyd på min p
Fra : Franke81
Vist : 472 gange
40 point
Dato : 14-08-08 19:33

hej er der nogen her ind der kan hjælp mig efter jeg genstart min com igår har jeg ikke haft noget lyd på den til jeg vil hør om der var nogen her ind der vil kunne hjælp mig

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 14-08-08 19:37

Det kan være fordi du har instaleret noget der er i konflikt med din driver til audio.
Kig i egenskaber for denne computer og gå ind i enhedslisten og se om der er en gul trekant ud for din driver.
Er der det skal du køre systemgendannelse og finde en dato fra sidst den virkede.
Det kan også være du skal ændre instillinger i lyd... prøv det først.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-08-08 23:03

Hvis du ikke bare har fået slukket i lydindstillinger ,kan du bare slette lyddriveren i enhedshåndtering og genstarte puteren så installerer den selv en ny driver Gendannelse er først hvis ikke andet er nødvendigt da andet også kan ændres ved samme (u)/lejlighed

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-08-08 23:05

Gendannelse er først hvis ikke andet er Muligt sku der stå

Accepteret svar
Fra : amandaKanDu

Modtaget 40 point
Dato : 15-08-08 09:22

Jeg har en mute knap på min bærbare HP over tastaturet der slukker for lyd. Hvis man er kommet til at trykke på den bliver den orange - ellers er den med blåt lys.
Det er vel ikke den du er kommet til at trykke på?

Godkendelse af svar
Fra : Franke81

Dato : 15-08-08 12:31

Tak for svaret amandaKanDu. men det er ikke den jeg har trykke på jeg kan ikke få mit lyd-kort til at virke og jeg ved ikke hvorfor en her for et par dag side da havde jeg lyd på og nu har jeg ikke.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-08-08 13:01

Hvoffor lukke når du endnu ikke har fået det til at du ???????????????