/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Køjeseng til 3 børn
Fra : henrikkroejgaard
Vist : 4357 gange
200 point
Dato : 14-08-08 19:27

Hejsa. Er der nogen der ved hvor man kan købe en køjeseng i 3 lag?

Jeg er IKKE interesseret i de køjesenge, hvor der er en dobbeltseng for
neden. Den SKAL være i 3 lag med 3 enkeltsenge.

Lad mig høre om der er nogen der ved hvor jeg kan få fat i sådan en......

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 14-08-08 19:38
Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 14-08-08 19:39

hmmm,,,bol lidt mindre

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 14-08-08 19:43

altså BarkeBillen .... hvad tænker du på *GG*

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 14-08-08 19:45

"undskyld" kunne bare ik lade være

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-08 19:48
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-08-08 19:53

Det finder du vist ikke som standard

Men prøv at se her - mulighed for individuelle ønsker

fra idé til produkt

En af THUKAs styrker er en kreativ, hurtig og kundetilpassset produktudvikling. Udviklingen tager udgangspunkt i kundens behov, ønsker samt hvilke produkter, der passer specielt til det enkelte marked
http://www.thuka.dk/Default.aspx?ID=2079

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-08 19:58
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-08-08 21:22

du kan købe enkeltsenge hvor benene er udformet så de kan stables til køjesenge. og du kan stable så mange du vil. der fåes også et låsebeslag til dem, så de ikke kan glide fra hinanden og falde ned.
jeg ved ikke hvor du finder dem, men jeg har selv haft dem.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-08-08 23:09

Byg selv en evt.