/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GPS amaze
Fra : amc
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 14-08-08 15:37

Er der nogen der ved om det koster noget at bruge amaze gps i udlandet... Den køre jo på satelit men spørger om netopkobling, så jeg er ikke sikker på om det koster data trafik..

http://www.amazegps.com/welcome.php

Kommentar
Fra : amc

Dato : 14-08-08 15:39

Fortsat Gps Amaze:

Den skal bruges i udlandet, så jeg vil bare være sikker..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-08 16:06

Med mindre du har "flatrate" hos dit mobilselskab, koster det datatrafik....

Citat
Make sure that your contract with your operator also enables you to send and receive data over GPRS (2.5G) or UMTS (3G). If your operator enables it, the best is to have a flat-rate data plan. This way you'll pay your operator a fixed monthly fee and be able to consume a fairly large data bank. It is good not only for amAze but for any other use of your mobile internet. If data applications and internet surfing are important for you, this is the most beneficial option.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-08-08 18:08

PAS PÅ!!!

Uanset om du har flatreate skal du betale for data trafik i udlandet og der kan prisen være op til 100 kr pr PÅBEGYNDT mb,

Det vil sige at hver gang den går online bliver du opkrævet for min. 1 mb trafik, slå netværket fra og lev med at det tager lidt længere tid at finde positionen