/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
digital signatur
Fra : kj
Vist : 477 gange
200 point
Dato : 14-08-08 13:42

Mit styresystem er gået ned. Har installeret alt igen på ny HD, og monteret den gamle som slave. Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder min digitale signatur? hvor gemmer den sig, hvad hedder den mm.?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-08-08 13:53

Tryk på Start - søg filer eller mapper og skriv digital signatur. Når din PC har fundet den så er det på tide at tage en backup af den.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 14-08-08 14:27

Kan jeg bare flytte til til C: drevet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-08-08 14:27

Programmer - mappen TDC - mappen digitalsignatur csp.

Du skal hente på nyt fra TDC.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 14-08-08 14:54

Ring til 800801581 det er gratis og så kan de svare på alle spørgsmål og evt hjælpe dig.
Mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 14-08-08 16:10

Jeg prøvede det samme for ikke så længe siden... af sikkerhedsgrunde kan du ikke få din digitalsignature igen da det kræver genkendelse af dit system.
Du skal have en ny af tdc som andre også har sagt. ØV men sådan fungere det dsv.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-08-08 20:00

HVIS DIN DIGITAL SIGNATUR IKKE LIGGER PÅ DET DREV DEN BLEV INSTALLERET PÅ, SÅ SKAL DU BESTILLE EN NY.

Husk at tage backup af den når den er installeret.

Undskyld at det første er skrevet med stort, jeg gad ikke skrive det om.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-08-08 20:15

Du skal ringe til tdc og have slettet din gamle signatur. Derefter laver du en ny.

Hvis du har fastnet tdc telefon, på din folkeregisteradresse og har koden til tastselv skat , kan du via skattesiden og link til tdc lave en ny digital signatur på 5 minutter. Brev fra tdc behøves så ikke.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-08-08 20:16

Det er meget mere besværligt hvis du også har internetbanker.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-08-08 20:19

granner01 har ret. Men det er endnu værre. Selv om man flytter nøglen til samme drev , skal pc opsætninge være meget identisk, ellers virker nøglerne ikke.

Der er indbygget så meget sikkerhed i de nøglesystemer at de ikke virkermere, bare fordi man er lidt kreativ, med sit system.