/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ford Focus cd afspiller
Fra : Dipsey
Vist : 1478 gange
20 point
Dato : 14-08-08 10:32

Jeg leder meget efter en Ford 6000 rds afspiller til min bil, men har ikke lige forstand på hvor de købes billigst. Tør næsten ikke købe over ebay og sån hvis ikke den virker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-08 10:37

Som ny finder du den ikke andre steder end hos Ford....

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 14-08-08 10:43

Den må gerne være brugt, bare det er et sikkert sted at handle, eller et sted der handler med brugte ting, så man kan sætte den ind hos sælger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-08 10:59
Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-08 11:03
Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 14-08-08 16:12

Et rigtig godt sted at handle med brugte vare er http://www.trendsales.dk der kan du se direkte om du kan stole på dem du handler med.

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 14-08-08 16:15

Nb søg efter det du søger i søge box ikke altid de har lige det du søger... men de har meget.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-08-08 19:34

Søg på nettet efter en hugger. De har det du skal bruge.De giver også garanti. Men husk hvis det er code på, så husk at få coden.Den plejer at stå under askebegeret på Ford biler.
alimak

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 22-10-08 09:56

Så koden står i den bil man tager radioen fra?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-08 13:23

Ja - ofte - men ikke altid.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-08 13:27

Bortset fra det er projektet ikke pengene værd.....

Org. Fordradioer er ALT for dyre i forhold til hvad du får....

Find et andet mærke....

Eneste betingelse - det skal være en DIN2 (så den passer i højden) - eller du skal købe en DIN2 box til indsættelse af en "normal" DIN1 radio.....

Der kan til ALLE fås adaptere så din ratbetjening stadig virker (hvis du har en sådan)