/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Efterår
Fra : snusi
Vist : 1017 gange
200 point
Dato : 14-08-08 07:29

Jeg har brug for et billede/clipart som viser at det er efterår, der er mange ja, men da det skal klippes ud i karton er det ikke helt nemt

Det er ældre mennesker som skal klippe det ud og vi skal have det hængt på en troldgren.

Vi har nu i længere tid haft mange sole i karton hængende på troldgrenen, men nu bliver det jo efterår og dermed har vi brug for lidt fornyelse

Nogen der har en idè

snusi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-08 07:37

I stedet for billeder, kan de ældre lave nogle rigtig søde krandse

Samle en masse blade (jeg ved ikke om de ælde kan dette), læg dem til tørre, kom dem på ståltåd når de er helt tørre, bind enderne sammen til en krands, og kom et rødt bånd på lukningen.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-08-08 07:46
Kommentar
Fra : snusi

Dato : 14-08-08 08:06

Den idè med kranse er rigtig god men vi skal lave rigtig mange så jeg skal jo samle en hel skov for at få blade til kransene og tror også det bliver for småt for beboerne at sidde med blade og ståltråd

Jeg skal tegne det på karton og en sol var jo nem at tegne

snusi

Kommentar
Fra : josga

Dato : 14-08-08 08:25

Har du ikke en kopimaskine, så kan du lave den i den ønskede størelse. Du/I kan så efterfølgende klistre dem sammen i den ønskede længde

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 200 point
Dato : 14-08-08 08:40
Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 14-08-08 15:53

Tak for svaret HelleBirgitte.

Jeg må prøve om det lykkes med de blade

snusi

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-08-08 16:20

Tak skal du have - jeg håber det lykkes - og at de ældre syntes om det - tænk vi allerede nu skal til at tænke på efterår, men klart at den slags aktiviteter tager tid.

Hilsen fra HelleBirgitte