/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Werge
Fra : Palle19
Vist : 2241 gange
30 point
Dato : 13-08-08 19:58

nogen herinde som ved om Flemming Werge er i familie med Carsten Werge??
Flemming Werge - Dansktopsanger
Carsten Werge - Sportskommentator på Onside

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 13-08-08 20:01

Jeg tror ikke de er i famillie med hinanden.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-08-08 20:07

Flemming.... Uglevisen LOOL

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 13-08-08 20:09

haha ja .... den kender jeg heller ikke *GG*

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-08-08 20:15
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-08-08 20:16

Ja hehehe 10 sek er riiiiigeligt.

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 13-08-08 20:16

hihihi .... så fik man hørt det med....

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 13-08-08 20:17

Jeg tror du fornærmer Carsten *GG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-08-08 20:18

Carsten... Det er da Flemse der skrev den hihi

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-08 20:18
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-08-08 20:20

Jeg kendte ham og hans kone for adskillige år siden. De købte et værtshus på Frederiksberg Allè, som Tommy Tvebaks forældre havde før Flemming Werge...Tror konen hed jytte, men er usikker.

Hvad hulen har det med sp. at gøre. Knyt lige sylten Klumme og pas dig selv, hvis du ikke kan svare på spørgsmålet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-08-08 20:21

Hold da kæft hvor er Flemming blevet fed LOOOOOOL

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 14-08-08 17:38

Hej Klumme

Hvad mener du med dit spørgsmål?

"Hvor er Flemming blevet fed"!

Mener du om det er hovedet, kroppen, armene eller hvad?

Eller mener du: Hvor er det sket henne, at han er blevet fed?

Eller mener du: At han er blevet god til at spille, synge eller andet?

Ja, hvis jeg efterhånden vil være sikker på om jeg forstår det danske sprog,
er jeg jo nødt til at stille nogle "tillægsspørgsmål", da "nudansk" kan være
meget vanskeligt at forstå for mennesker der har en temmelig lang livserfaring.

mch.
DkwM327

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-08-08 17:42

LOOOOL Ja okay, jeg ser problematikken. Jeg mente på helt alm. godt gammelt dansk, at han var blevet fed / tyk i fjæset. som er det eneste jeg kan se. Men mon ikke det følges med resten af hans statur