/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med grafikkort
Fra : fommy
Vist : 473 gange
10 point
Dato : 08-10-01 22:21

Jeg har et totalt gammelt SiS 6326 AGP grafikkort med TV-out. Problemet ligger i at når jeg skal se film på Tv'et mangler der et par cm på TV'et. Som om billedet er "for stort" til skærmen. Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 09-10-01 08:05

Hej.
Har du ikke mulighed for at ændre din Skærmstørrelse på TVèt ? Ellers kan jeg kun se den mulighed at du du laver nogle ændringen i din Opløsning på Computeren.
Hilsen
PARKENSS

Kommentar
Fra : fommy

Dato : 17-10-01 17:08

Løsningen er blevet følgende: Som PARKENSS foreslog, benytter jeg zoom funktionen på TV'et og undlader at køre filmen i full-screen.

Accepteret svar
Fra : BASSES

Modtaget 10 point
Dato : 28-10-01 19:24

PS:
Vil du så være så sød at at acceptere mit svar

Hilsen
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : fommy

Dato : 29-10-01 17:15

Tak for svaret BASSES.

Kommentar
Fra : fommy

Dato : 29-10-01 17:17

Hehe... Problemet er så blevet løst endnu en gang ved at købe et nyt gfx card :)
Valget faldt på Hercules KYRO 2 CHIPSET 64 MB TV OUT

Kommentar
Fra : BASSES

Dato : 29-10-01 17:25

Rigtig fint valg Tillykke !!

Mvh
Basses