/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Red slettede filer
Fra : mariam2000
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 13-08-08 13:00

Der findes et program som kan redde slettede filer, og det ligger på en af K Komputers CD'er.

Kan nogen huske hvad programmet hedder og kan det downloades?

Filerne er væk efter geninstallation af Win 2000. Home Edit.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-08-08 13:04
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-08-08 13:08

Mon ikke det er PCinspector du tænker på: http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?Language=7 der en guide som er lige at gå til her: http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-pcinspector.php

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-08-08 13:27

Citat
Filerne er væk efter geninstallation af Win 2000. Home Edit.
genetablering af slettede filer og derpå geninstallation ??? - i så fald er chancerne mere end minimale medmindre man ofter en formue til eksperter i lige den situation vil jeg formode

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-08-08 13:58

Chancerne for at finde de gamle filer er næsten nul , hvis du ved geninstallationen ompartitionerede eller low level formattererde.

Installer hellere filerne fra din gamle backup.Det er nemmere og mere pålideligt.