/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Trojan HJÆLP
Fra : piaskov
Vist : 811 gange
225 point
Dato : 12-08-08 23:32

Hej med jer.
Min pc gør mig opmærksom på at den er i kritisk tilstand pga trojanske heste ???
Jeg har scannet og det er sq lige meget hvad jeg prøver så ter den sig ikke som den skal.
Hjælp!!!! Jeg ska have det skåret ud i pap og på dansk.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-08-08 00:06

Søg hjælp her: www.spywarefri.dk/forum
Det er der ekspertene på snavs er.
alimak

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 13-08-08 00:06

Er det dit antivirusprogram der gør opmærksom, eller er det når du går på nettet?

Hvis det er på nettet, er det helt sikkert bare en popup, - spam.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-08-08 00:21

http://www.malwarecheck.dk/forum/ læg dit spørgsmål i runscanner forum - det er gratis at oprette sig og bruge

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 225 point
Dato : 13-08-08 12:09

Hej piaskov den bedste løsning er allerede foreslået, opret dig som bruger i en af de ovennævnte forum, det virkelig dygtige supportere der sidder og venter på dig og det er gratis, vi kunne godt foreslå et eller flere programmer som måske kan rense din computer, men bagefter vil du sidde og tænke på om hele skidtet er væk, alt skidt er væk når du har renset computeren i samarbejde med en af de ovennævnte.
Nu du er i gang, så læs lige om gratis sikkerheds programmer her: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=13&sid=120ad0b6c5a13bc2070c669975626604 måske mangler du en eller flere, siden du har fået problemer lige nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-08-08 13:33

Hej kandu'er

Jeg skal hilse fra PiaSkov og sige, at det ikke er uvilje hun ikke svarer jer, men hendes modem er brækket ned.. så hun vender nok først tilbage om nogle dage....

Hun prøvede at oprette sig som bruger på malwaretjek, men det drillede da hun kom til felterne hvor der skulle udfyldes icq og msn adressser, dem ville hun springe over, men det ville siden ikke accepterer, men det kan i snakke med hende om, når hun har fået liv i dyret----hun er da godt nok hårdt ramt pt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-08-08 01:13

Jeg har ikke udfyldt disse linjer i min profil. det ikke nødvendig for at oprette sig som bruger
Citat
så hun vender nok først tilbage om nogle dage....
med Kandu abstinenser

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-08-08 21:30

Citat
med Kandu abstinenser

Meget morsom. Men ikke helt løgn
En af vores venner var på indkaldt besøg i dag for det sammes skyld. Og ja så fik vi ved samme lejlighed lige lavet 5 kg. pickles.
Han fiksede min pc og påstår hårdnakket at det ikke er virus men popup/spam.
På mandag kommer der en teknikker fra stofa og kigger på mit modem . Det er meget med forskel om jeg kan komme på nettet eller ej. Det opfører sig som en teenager i løbetid
Jeg vender tilbage når jeg ser hvordan det opfører sig , altså min pc.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-08-08 01:53

Velkommen på nettet igen piaskov du burde alligevel på computeren testet i et sikkerheds forum, ellers vil du sikkert altid gå og spekulere på om der er noget skjult skidt som kører på computeren

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-08-08 22:06

Citat
Velkommen på nettet igen piaskov

Takket o.v.n.
Men nu er det så modemet det er galt med
Vi må se hvad de finder ud af på mandag må de kloge herrer fra stofa kommer.
Fortsat god week end til jer derinde .

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-08-08 13:14

Citat
du burde alligevel på computeren testet i et sikkerheds forum

Ja du har nok ret o.v.n.
Der er et eller andet galt
Vender tilbage når vi har været i Næstved til fødselsdag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-08 13:57

piaskov gennemfør nu alligevel turen hos malwarecheck.dk - med xp antivirus 2008 og 2009 der eskalerer i øjeblikket kan du have fået en masse skidt og møg med dig i form af diverse malware og det bliver sværere og sværere at komme af med skidtet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-08-08 22:28

Citat
piaskov gennemfør nu alligevel turen hos malwarecheck.dk -

Så nu lykkedes det mig at få tilmeldt mig hos dem .
Hvad skal jeg nu gøre / køre ???
SKÆR det ud i pap !!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-08 22:34

du opretter dit spørgsmål i deres runscanner forum

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-08 22:51

Lige her piaskov: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=31 klik på den blå/gule knap Nyt emne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-08 22:53

Du får så vejledning af supporterne på Malwarecheck, når du har kørt Runcsanner skal du sende en mail med resultatet tilbage til Malwarecheck, HUSK at det skal være en zip fil du sender

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-08-08 22:57

Citat
HUSK at det skal være en zip fil du sender

ØØHHHHH ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-08 23:09

Rolig nu det er først efter at du har kørt Runscanner at du skal sende den tilbage ZIPPET, det glemte jeg, derfor at jeg husker dig på det allerede nu, det står også i beskrivelsen når du henter Runscanner

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-08-08 23:15

Ja ja nu ikke hundse med en halvgammel kone . Jeg prøver !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-08 23:27

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=1079

tag det stille og rolig piaskov du bliver holdt i hånden hele vejen igennem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-08-08 23:35

Citat
tag det stille og rolig piaskov du bliver holdt i hånden hele vejen igennem

Åhhh hvor er i søde
Jeg har kiggget på det og jeg tror jeg venter til i morgen.
Jeg/vi har været til fødselsdag hele dagen og jeg er tæmmelig træt nu så jeg tror det er det bedste hvis jeg er frisk.
nu fik jeg meldt mig til og det står jo på dansk så der er håb forude
Kan i sove godt alle sammen og jeg spørger løs i morgen hvis der er noget jeg er i tvivl om .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-08 23:40

Spørg du bare løs inde hos Malwarecheck også, de er meget flinke til at hjælpe med meget udførlig vejledning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-08 00:01

piaskov - det er slet ikke sikkert du behøver at gennemgå det hele - det kommer an på hvor slemt du er inficeret hvis det er en trøst

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-08-08 10:17

God morgen
Nå det hjalp at få en god nats søvn.
Nu kan jeg da se taststuret igen
Nu prøver jeg at gå i malware.dk o ser hvad de skriver !!!
Så vær sød og bak op om event. spørgsmål !!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-08 10:32

Jamen hvad tror du vi sidder her for om ikke så længe har du sikkert en helt frisk computer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-08-08 10:34

hej o.v.n.
Jeg kan da ikke se hvor jeg kan kører run scanner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-08 10:38
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-08 10:38

Hvis du starter helt på forsiden: http://www.malwarecheck.dk/forum/index.php så rul ned til linjen RunScanner Forum klik på den og klik på knappen Nyt emne, så stiller du dit spørgsmål, lige som du gjorde her. lidt efter kommer en af supporterne og hjælper dig videre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-08 10:38

piaskov - lad være med at være så nervøs - nøjes med at stille dit spørgsmål i forum og gør opmærksom på at du har svært ved at finde rede i det

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-08-08 10:46

Hej til dig også.
Ja nu har jeg stillet et spørgsmål så må vi se !!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-08 10:46

Se bare det var jo ikke så svært nu får du fortalt af supporten derinde hvad du skal gøre, du kan stille uddybende spørgsmål derinde, og kan også give små tips, flere af os har prøvet det flere gange

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-08 10:49

Der mangler et VI i mit sidste indlæg hold dig først og fremmest til eksperterne på Malwarecheck, for ikke at skabe unødig forvirrring

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-08 11:53

Citat
Der mangler et VI i mit sidste indlæg
HVOR ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-08 11:57

Her i denne sætning Miritdk
Citat
og kan også give små tips
mellem første og andet ord, må jeg ikke sige VI der du har da også et øje på hver finger Midifik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-08 12:23

hov hov hov - det er kun manse der må kalde mig midifik

ok da - jeg kunne simpelthen ikke se hvor det VI manglede - derfor jeg spurgte

øje på hver finger ? HMMMM troede det var neglelak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-08 18:09

hvad så piaskov har du opgivet ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-08-08 18:25

Citat
hvad så piaskov har du opgivet ?

Nej jeg er i gang nu. Men mit modem driller . Det er af og på hele tiden sååå
Der kommer teknikker i morgen det kan være det gør det hele lidt lettere at man kan være online hele tiden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-08 18:28

det kan faktisk være en fordel at hive netkablet imens du scanner og så se om du kan være online længe nok til at lægge logsene ind

Men det er da noget skidt med det modem hmm - surt

men godt du ikke taber modet

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 23-08-08 17:24

1000 tak for hjælpen o.v.n.
Du er simpelthen uundværlig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-08-08 23:44

Næh det er jeg ikke, men tak for accept af mit indlæg