/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Musik program
Fra : jonasmadsen
Vist : 1175 gange
101 point
Dato : 12-08-08 18:51

Hej alle kandu brugere!

Jeg leder efter et musik program, programmet skal kunne skrue med for stemmer i sange, så man kun kan høre baggrunds musikken.
Skal helst også kunne gemme sangene!

Tak på forhånd!

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 19:48

Det kan ikke lade sig gøre uden et dårligt resultat! menprøv music morpher gold!!http://www.musicmorpher.com/free-tutorials/voice-remover.htm

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-08-08 19:55

Hvad har spørgsmålet med .NET at gøre?

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 12-08-08 19:57

hvis man har musikken på nettet vil jeg tro LOL

Accepteret svar
Fra : Scrub

Modtaget 101 point
Dato : 12-08-08 22:27

hmm ..
det kan ikke lade sig gøre med´mindre man har et program, og at filen er gemt i et format som man kan bruge programmet til at redigere med.

Ligesom hvis man laver nogle ændringer på et billede i photoshop. og så gemmer det i photoshop format, så kan man være i stand til at redigere igen osv.
i modsætning til hvis du gemmer det i jpeg, elelr bit.

Men programmet er nemt at finde.
nu skal du bare bruge de tilsvarende musikfiler.

Cubase SX er godt.
Men google det.
jeg ikk expert.

Kommentar
Fra : MatrixRevolution

Dato : 13-08-08 16:02

Jeg tror det har noget at gøre med at man ikke aner at .net er en udviklingsplatform til Windows, og Webudvikling.

Det sker tit synes jeg med forkerte spørgsmål herinde i .net

Man antager at det er nettet det drejer sig om.

I øvrigt ærligt der ikke er flere spørgsmål om .net, men det kommer vel.

Godkendelse af svar
Fra : jonasmadsen

Dato : 13-08-08 16:14

Mange tak for svaret Scrub.