/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP2110 multi
Fra : lillemig
Vist : 357 gange
50 point
Dato : 11-03-03 22:13

Jeg har lige anskaffet en HP 2110 multi (printer/scanner/kopi) printer/kopi er bare helt OK, men - scanningen er ad h. til!??
Skulle der være nogle der har (kendskab) et godt råd i den forbindelse. Det kan da ikke passe den bare printer et flot billede (kopi) ud fra (scanneren) som jo egentlig er samme enhed, men vil jeg scanne det ind på PC er det grynet som bare ?*!..

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-03-03 22:28

Hvilket kabel er den tilsluttet med, og hvilket operativsystem

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 11-03-03 23:42

Det er win 98SE og USB - Jeg har haft 3 scannere den sidste HP 3200C var bare mega bedre end hvad der kommer ud her/nu.
Men det er da mærkeligt at man kan tage kopi/udskrive det - og det er bare flot, men vil jeg scanne det ind på PCen er det grynet som jeg ved ikke hvad!?
Jeg har af/gen-installeret osv. men med samme resultat.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 60 point
Dato : 11-03-03 23:56

Hej igen lillemig
http://h20015.www2.hp.com/en/document.jhtml?reg=&cc=&prodId=hppsc2110a79488&lc=en&docName=bpu00678#P45_4616 finder duen troubleguide på lige netop dit problem

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 13-03-03 12:34

Hej Uffe29>
Ok den virker OK nu, den største fej var nok at jeg "pølede" med et ret dårligt billede og for høj resolution ud fra den forudsætning det skulle være bedst muligt, men ved lidt nærmere overvejelser blev jeg jo klar over, at - jo ringere billede des lavere resolution (ellers forstærkes evt. fejl jo). Men det er jo et udmærket link du har fundet!
Mvh. lillemig

Godkendelse af svar
Fra : lillemig

Dato : 13-03-03 12:35

Tak for svaret Uffe29.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-03-03 12:38

Det var så lidt