/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Formel 1
Fra : Bragesvej
Vist : 466 gange
10 point
Dato : 11-03-03 21:49

Nu efter at Dr ikke mere viser formel 1, på vilken dansk kanal kan man så se formel 1.

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 20 point
Dato : 11-03-03 22:04

TV3+......... og fredag og lørdag kan kvalifikationen ses på Viasat !!!!
iøvrigt klarede PeterNygåård det fint som kommentator for TV3+ i søndags ..... dog er det liiidt ærgerligt der vises reklamer, men der må man så lige slå over på RTL imens

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-03-03 22:06

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-03-03 22:07

jeg synes det er en skandale at DR ikke viser formel 1 længere, og jeg har også skrevet et høfligt hadebrev til dem..

Bla. fordi jeg kun kan se DR og Tv2

hhuuuuiiiii se en kakaofugl...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-03-03 22:09

Melander - ja det er godtnok muggen røv ..... så bor du på landet....
men som sagt - feeeedt løb !!

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 11-03-03 22:11

Der er sku da godt jeg kan se Tv3+ men for andre er det noget lort

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-03-03 22:23

Ja, det må man sige - en uge før havde de stadig intet sagt om det på DR - Formel1 stod stadig til at blive sendt på Text TV og i diverse programoversigter - det havde de tilsyneladende ikke tanker om at offentliggøre.

Da DR så endelig kom frem og fortalte de med øjeblikkelig virkning havde valgt at skippe Formel 1 - udtalte TV3+ ( Viasat ) så at de ville købe rettighederne - og i første omgang satse på at sende til "folket" fra 2. løb - alt dette foregik blot få dage før kvalifikationen startede fredag morgen - og så pludselig kom TV3+ frem med det var lykkedes dem at få det i hus således at de var med fra 1. løb.

Må indrømme jeg skrev et ikke alt for stuerent brev til DR - og kaldte dem nogle tumper, lige der - men som sagt .... TV3+ klarer det fint. Man er ligeså fri for Claus Borre`s pladder om Fangio og alenlange historier om Ronnie Petterson og Claus Borre´s irriterende måde at sige Coulthard på

Ja synd for dem der ikke kan se TV3+.......