/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Køb film på nettet
Fra : Bekze
Vist : 641 gange
100 point
Dato : 10-08-08 22:49

Jeg synes stadig de danske dvder er lidt dyre og vil derfor gerne købe nogle på nettet indenfor EU.
Er der nogen som kender nogle gode websites fra f.eks. UK?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-08-08 22:55
Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-08-08 23:27

Du ka da bare download piratkopier eller låne dem på biblioteket eller blockbuster også lave en kopi.
Hvis du ikke vil det må du jo betale fuld pris.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-08-08 01:24

Scootergrisen..........

Et håb om at Du i hele resten af Din forbryderiske levetid bliver frastjålet noget hver dag uden at få erstatning så Du må gå på gaden.

Og få Dig et job hvor der stjæles så meget at der ikke bliver råd til Din løn.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 11-08-08 02:16

Nåååååååååå LuffeAnus fik du lige ondt i skideren der.
Snøft snøft.

Pas nu på ik din medlidenhed for dig selv ik sparker dig selv i ansigtet en dag så du kommer til at se normal ud.

Luffe din nar du bor i et land med 25% og over 40% skat så vågn dog op det sku da ikke mig der stjæler DIN løn dumme abe.

Men sådan er du jo, bare det er lovligt så det sikkert fint nok med dig.
Fordi du er jo beskyttet af loven så kan de andre kneppe sig selv ik ?

Ja den er fin luffe din fede sæl luk hullet her lugter af fisk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-08-08 10:35

Citat
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

Kommentar
Fra : LouisaSverige

Dato : 11-08-08 13:35

En rigtig god side er www.moviezoo.dk

De sælger de fleste DVD film lidt billigere end butikkerne