/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kommentarer til tippet dumme overskrifte~
Fra : Uffe29
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 11-03-03 20:32

2x0 stjerner.......Nogen kommentarer ????

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-03-03 20:41

Ja egentlig synes jeg at det er et udemærket tip da det åbenbart volder nogen problemer at udtrykke sig klart i overskriften.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-03-03 21:00

det er synd for dig uffe at du har brugt nogle sekunder af dit forholdsvise korte liv på det...jeg håber inderligt at du vil komme over det, og atter kommer i godt humør..
Da du ligeledes er ked af de få stjerner dine "tip" har fået, og dermed ikke åbenbart har opnået det antal point du ønskede(hvilket må være den egentlige grund til dette spørgsmål) vil jeg da gerne give dig nogle point...så hvis du skriver her i denne tråd hvor mange du vil have, så skal jeg se hvad jeg kan gøre.

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-03-03 21:05

ja det kan jeg tilslutte mig - jeg spæder gerne til - de går til et godt formål - kan for min skaber stadig ikke se al det fis gøre godt for noget - lad nu bare folk skrive hvad de vil - vi kan komme med alle de gode retningslinier for hvordan man bør være, bør gøre osv - alt sammen spildt - Kandu kører som Kandu nu engang kører - ingen tager en skid notits af dit tip, og de skriver såmænd det der nu engang falder dem for ......

den der med 2x0 stjerner - ja er ikke lige med - hvad er det der får 2x0 stjerner .......

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-03-03 21:06

jeg tænker også på dem som stiller spørgsmålet..! de har langt lettere ved at få svar hvis de udtrykker sig klart i overskriften. så ved man hvad man går ind til.

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : craca

Modtaget 60 point
Dato : 11-03-03 21:12

Jeg giver dig lige et link:

http://www.usenet.dk/info/skriveteknik.html

her kan du kopiere og lave til tips, jeg synes de har formuleret det kort og godt. Dit tip var ret snørklet og meget svært at læse + overskriften var lidt misvisende Altså når du nu ligefrem beder om en kommentar.
Men nu var det ikke mig forundt at bedømme dit tip, ellers havde du da selvfølgelig fået 5 stjerner

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-03-03 21:15

ja solgaard det er da klart - det er jo heller ikke nok at gå til lægen og sige : "Jeg har ondt!!!" - et eller andet sted - må man jo fortælle lægen HVOR det gør ondt - og jo bedre man er til det - jo større chance er der for hjælp ......

men det må folk vel selvom, kan de ikke indse at jo bedre de er til, at udtrykke sig - jo større hjælp er vi andre i stand til, at tilbyde.........

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-03-03 21:25

ja fnollerpige selvfølgelig er det da op til dem selv det er jeg da helt enig..!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 11-03-03 21:33

Helt enig i,at det er overskriften der fanger
Og vi kan sku da ikke bestemme hvilken OVERSKRIFT en bruger skal bruge herinde
Det er sku at gå i for små sko.
Er vi ikke herinde næsten alle sammen for at hjælpe hinanden ??
og ikke kun for at optjene superpoint
Så galer man op over at sin tid er spilt,på at gå ind på et spørgsmål med overskriften HJÆLP
ickici vil gerne have et hurtig svar på sit spørgsmål
( http://www.kandu.dk/dk/spg/12481 )
og en god overskrift den ses og læses af mange bruger.
Men vorherre bevares,det var jo kun et sølle spørgsmål til 20 point
Hvem gider hjælpe med det?
Men have ickici sat spørgsmålet til 500 point
Så var hverken tippet eller spørgsmålet fra Uffe kommet.
Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-03-03 22:02

ja måske irritationen skyldes at pointjagten nu er mere koncentreret - og efter formodet svar forsvandt - er det de store spørgsmål, med de store point - derfor ingen tid at spilde - vi skal kunne overskue emnet - for vi vil ikke spilde tid på at gå ind i disse intetsigende overskrifter - mens der måske et andet sted er gode point på højkant !!!!

hvem er det der plejer at sige : vuuuuiiii se en kakaofugl - er det ikke Melander ?
det kom jeg lige til at tænke på -

Fnoller

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-03-03 22:04

hehe fnollerpige, helt vildt kakao

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 11-03-03 22:07

ja den har lige været oppe i en ko !!!
så var det dig Melander - mente det jo nok

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-03-03 22:09

yepperdy, en helt vildt frisk gammel ko

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-03-03 23:19

hmm...chokeret er nok det rigtige ord over alle disse indlæg, og det fører næsten med garanti ingen vegne at begynde at skrive at briani har brugt for mange timer med sin ven zonker osv osv.

Derfor vil jeg nøjes med at undre mig over at man er så fjendtlig fordi man tipper om sådan noget, og nej....fjendtlig er ikke = stjerner...jeg mener nogen af disse indlæg.

Mit spørgsmål (undren) over 2x0 stjerner, var blot et forsøg på at finde ud af hvad folk mente siden de mente det var ubrugelig(tippet ikke virker)

Mit tip var ikke ment som om jeg skulle bestemme hvad andre skal gøre, men som en opfordring, og disse opfordringer plejer normalt at falde i god jord...jeres fjendtighed forstår jeg ikke....Men never mind....

craca....godt link
solgaard...pas på du ikke får for mange point, så bliver du overfaldet

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 11-03-03 23:20

Tak for svaret craca.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 12-03-03 00:13

sikke noget vrøvl - jeg er ikke spor fjendtlig.... det ved du osse godt, Uffe29.... nu ikke så sart.

jeg synes iøvrigt det er skidegodt gået af solgaard og dig selv og alle de andre - jeres placeringer afslører jo en hjælpsomhed. Det er jo det Kandu handler om.
Jeg håber ikke disse værdier forsvinder.

Men lad nu blot være med at bruge så forbandet meget krudt på hvad og hvordan folk skriver.
Sagt i al venlighed : bland snotten udenom .... og fortsæt med at give de gode svar, og spring dem over DU mener der ikke lever op til DINE restriktioner om hvordan man gebærder sig.

Jeg ser ikke den fjendtlighed - nærmere en undren over at du overhovedet gider komme med disse tips ( jeg har da selv gjort det - men det gids jeg bare ikke spilde mere af min tid med ) det hjælper jo ikke en dytfis - det ændrer ingenting.

- som en eller anden engang sagde herinde efter at have fyret sin mening af : "No hard feelings"

Karina

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 12-03-03 00:41

hmm....det vil jeg så tage til mig

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-03-03 08:31

http://www.kandu.dk/dk/tip/3261 dette tip uffe har du fået 1½ stjerne
og
det andet kan jeg ikke finde, er du sikker på du har lavet to, og hvad er det selv for en måde at lave et spørgsmål på "2x0 stjerner.......Nogen kommentarer ????"

Det havde måske været en idé at først lige kigge på sit tip, og allerede der konstatere at ups 1½ stjerne, og i spørgsmålet her lige link til hvilke tip det er du mener...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 12-03-03 17:34

undskyld melander, det skal jeg nok gøre en anden gang

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 12-03-03 17:37

ang. de 2x0 stjerner, så var de 2 første (da jeg oprettede spg) givet som 0-stjerner, og jeg syntes da det kunne være fint hvis dem der havde givet dem havde kommet med en kommentar....Men som sagt, never mind......jeg havde ikke troet at der skulle kunne skrives så meget om så lidt.

Over and out