/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Den vil ikke, som jeg vil!
Fra : Tribler
Vist : 534 gange
500 point
Dato : 10-08-08 17:42

Den vil ikke, som jeg vil!

Jeg har lagt alle mine cd`er over på min eksterne harddisk. Men det er ikke alle cd`erne der er blevet redigeret med ”Album, Titel, Længde osv.” Det problem blev løst ved hjælp af Media Player, hvor jeg lagde min musik over i Biblioteket, og der igennem redigerede musikken.

Nu er problemet bare at:
Når jeg er inde i biblioteket i Media Player, står det hele perfekt. Men inde på harddisken står det stadig som ”ukendt kunstner mm.”
Hvordan overfører man de redigerede oplysninger over på min harddisk?

Hilsen Tribler

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 10-08-08 17:50

hej hent winamp. www.winamp.com

og smid musikken der ind .. så kan du se hvilken numere som er ukendte og rette dem. men det tager lidt tid hvis du har mange.. mvh steffen

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 11-08-08 23:27

Nu snakker vi jo om ca. 200 cd`er, som skal redigeres. Og i Media Player, står det hele perfekt.
Der må da være en måde til at overfører oplysningerne på!!!

Tribler

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-08-08 19:12

Tror jeg ikke da de hentes/opdateres hele tiden så det virker kun online ....I Think

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 15-08-08 19:49

Jeg tror heller ikke du kan overføre data fra media player til harddisken. Har selv en del musik på pcen. Hvis du derimod redigere på harddisken i feks stifinder under dokument info så er det hele der også i media player når sangene bliver læst ind der
mvh Martin

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-08-08 20:01

Prøv at kigge lidt her:
http://www.pcworld.dk/art/7450?page=4

Programmet finder du her:
http://www.brothersoft.com/media-tagger-62678.html

Hvis du har lagt "Tags" ind i filerne burde du kunne omdøbe dem med Media Tagger
Du skal finde musikken under fanen "Directory", så gå til fanen "TAG & File name"
Under "Sample Mask" vælger du f.eks. "%0 - %2 - %1" for at navngive de valgte filer
med "01 - Artist - Titel"

mvh klaudi