/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
brænde cdg fil
Fra : Broderpivert
Vist : 868 gange
100 point
Dato : 10-08-08 17:37

Jeg har købt en karaokeafspiller til 299 og så har jeg købt en karaoke cd altså cdg fil. Nu vil jeg gerne have lavet en kopi af cden, som jeg har fået lagt ind på min computer. Jeg har nero men når jeg prøver at brænde en data cd, kan man ikke se teksten på mit fjernsyn kun høre lyden.. Jeg har både taget mp3 og cdg filen over i nero og brændt dem men uden held. Nogle der ved hvordan man brænder sådanne filer, så man også kan læse teksten på skærmen?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 10-08-08 17:52

hej brug clonecd det virker.. den kan hentes gratis http://www.slysoft.com/da/clonecd.html

brug det så får du en cd magen til den orginale

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 10-08-08 18:01
Kommentar
Fra : steffenmunch

Dato : 10-08-08 18:30

som steffen15 siger cloncd dur

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 10-08-08 18:59

det skal siges at min cd ikke fungere. Der er ridser i den, så alle filer ligger på min computer. Altså en mp3 og en cdg fil. Kan cloncd også ordne det?

Kommentar
Fra : steffenmunch

Dato : 10-08-08 19:06

prøv?? tror det

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-08-08 20:55

du kommer ikke langt med ccd.
men prøv at kigge lidt mere her: http://www.activeaspsoftware.net/default.aspx?p=Products%2fProduct&N_ProductID=3&N_IncNo=1
det burde du kunne få til at virke

og for en anden gangs skyld, så er alcohol 52% gratis
http://www.free-downloads.net/programs/Alcohol_52__Free_Edition