/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Vandsparer
Fra : Soran
Vist : 984 gange
100 point
Dato : 10-08-08 06:38

Jeg kan huske, at man engang kunne få en vandsparer til toilettet som man bare skulle skrue på i stedet for knoppen man hiver i. Herefter kunne man så enten trykke på den eller hive i den for at få stort eller lille skyl... Men er der nogen, der kender et sted hvor man stadig kan købe en sådan?

Og jeg ved godt man bare kan ligge noget ned i sisternen, men jeg vil stadig gerne kunne få et ordentlig skyl engang imellem

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-08-08 08:53

Din nærmeste vvs mand,

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-08-08 21:24

Citat
Din nærmeste vvs mand,

Simpelthen hvor svært kan det være

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 16-08-08 18:55

Du skal ikke sætte vandskylle mængden ned i dit toilet, for at spare penge ( vand )

Alle toiletter er designet til at skylle med den mængde vand der er i cisternen.
Ændre man på dette, vil der ikke være vand nok til at skyller, andet end urin ud af wc`et.

Så bliver man nød til at skylle flere på hinanden gange, og det spares der ikke meget ved.

Køb hellere et toilet der er designet til at kun skylle med feks. 3 til 6 L. vand hver gang.