/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
rensning af laser xbox 360
Fra : chicapigen
Vist : 871 gange
200 point
Dato : 09-08-08 18:02

hej kandusser

er der nogen herinde der ved hvordan man renser laseren på en xbox 360, den vil ikke tage spillene og de almindelige cd skiver man kan rense med virker ikke , og det gør dem med vædske heller ikke. så jeg tænkte på om man selv kunne rense laseren .

hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 09-08-08 18:19

Når de alm. rensesæt ikke virker, tyder det på, at laseren er blevet for svag.

Du er nød til at sende den til reperation

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 09-08-08 19:20

Tja, og ellers må du jo bare skille maskinen helt ad, men dette dog ikke at anbefale. :P

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 27-08-08 18:52

Tak for svaret Nordsted1. den er blevet sendt afsted

hilsen chicapigen