/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Vejrstation online
Fra : d01tko
Vist : 1722 gange
50 point
Dato : 09-08-08 15:51

Er der nogle som kender til en god vejrstation som kan tilsluttes online så man kan få adgang til vejrdata fra en hvilken som helst computer med internet adgang, uden at man behøver at have en computer til at stå og snurre hele tiden? De fleste vejrstationer jeg har set, der kan man enten ikke tilslutte til noget som helst, eller også kan man kun downloade historik fra seneste x døgn. Dem der kan tilsluttes computer, som jeg har set, kan kun tilsluttes enten via serielkabel eller USB.

Jeg forestiller mig en vejrstation som kan tilsluttes direkte til routeren, vejrstationen får sin egen IP som man så kan forwarde i routeren så man kan få adgang til den udefra.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 09-08-08 16:22

den kan købes her,,,klik på vejret lige nu http://www.norad.dk/